aham


Mi-am pus azi cizmele de culoarea scortisoarei si am tropait vesela si sexi de pe trotuarul de vis-a-vis ( unde am coborat din masina) pana la intrarea in cladirea in care lucrez. Evident ca nu m-a vazut nici naiba la ora aia, desi nu era chiar atat de devreme. De ce vroiam eu sa ma vada cineva? Habar n-am. Ma gandesc in mod serios sa ma rad in cap. Singurul motiv pentru care n-o fac este ca nu mi s-ar mai asorta cerceii. Jeeez… cat de sinistru de superficiala am devenit. Cine ar fi crezut??

De ce naiba se trezesc femeile, isi dau cu smac, isi pun tocuri si lenjuri dantelate, din moment ce stiu clar ca-si vor petrece toata ziua intr-un birou plin de femei sau pusti acneici? N-am idee. Dar am observat ca atunci cand ma duc la birou imbracata in blugii mei de hip-hopariza wannabe, cu sketchersii prafuiti si cu un tricou cu mesaj tampit, sunt prea comoda. Parca-mi lucreaza mai bine creieru in ixel daca am ceva toace si un sacou pe mine.

N-am sa inteleg niciodata femeile, asta e clar. Cel putin barbatii sunt usor de comprimat. Ei vor sa manance, sa se cace, sa doarma si sa se futa. Cam atat. Daca le poti oferi una din astea la momentul potrivit, esti zana-zanelor. Altfel.. nu prea.

One response to “aham

Lasă un răspuns

