superficialitatea pe o scara de la unu la zece: zece.


imi place icon-ul cu palarie. parca-l vad pe john wayne dand un bobarnac palariei si privind inteligent pe sub boruri. daca as fi fost mascul probabil ca m-as fi facut john wayne, dar femela fiind, n-am cum. nu de alta, dar mie imi plac indienii iar mr wayne obisnuia sa-i cam impuste. asta dupa ce ii fragezea bine fugarindu-i cu calul din dotare.

ziceam de icon. pai am o pasiune pentru palarii, doar ca am constatat ca daca port una, parca inteleg mai bine ce se petrece daca nu-mi sta chiar pe ochi. si-mi aduc aminte acum de toti taranii care-si dau palaria pe ceafa si se scarpina meditativ cu indexu in cap.

cred ca ar trebui sa fac un studiu comparativ intre palarie si caciula/fes/sapca. In primul rand pot spune ca exista o diferenta majora din pîdîvî estetic. ah, da, si am si diacritice, doar ca nu-mi plac.

stai ca numar pe dejte. deci

1: mie-mi sta mai bine pe post de brigitte bardot desi nu-s blonda dar as putea fi oricand

2. cand am palaria trasa pe ochi par interesanta, cand am fesul tras pe ochi arat ca un copil retard

3. cand imi dau palaria mai pe spate ca sa inteleg mai bine ( vezi conexiunea de mai sus), imi pun in valoare ochii, cand imi trag fesul mai pe ceafa, arat tot ca un copil retard, doar ca se vede clar privirea tampa

4. palaria merge mai bine cu toace. fesul nu

si cam atat.. se pare ca pana la urma asta va fi un blog despre cat de superficiala devin. wtf.. am si eu o varsta. am trecut de momentele in care roakerita fiind nu ieseam din blugi, bocanci si tricou. acum port perle, ma gandesc serios sa nu mai port fes, si mi se pare ca picioarele mele arata mai bine pe toace decat in adidasi.

cred ca in curand o sa scriu despre dilemele mele matinale: sa aleg tricoul roz, sau pe ala bleu? kkt. tare mi-ar placea sa ma mai intereseze ceva in afara de barbati, pantofi si culoarea tricoului.

Lasă un răspuns

