ma las de fumat


ca sa ma las de-adevaratelea de fumat ar trebui sa am amandoua mainile ocupate non-stop.  si  cum nu pot spala vase incontinuu (de observat ca nici nu ma gandesc la vreo orgie care sa-mi tina extremitatile ocupate), cred ca o sa scriu ca la scoala

ma las de fumat ma las de fumat ma las de fumat..

adica mai corect spus: sper ca voi reusi sa ma las de fumat.

trebuie sa ma gandesc si la altceva decat la tigari. hmm.. ma gandeam acuma cat de misto ar fi sa devin un revenger. revenger chick. blo’z revenge. be afraid, be very afraid.

cum naiba reusesc gagicile alea in filme sa fie eroine cu toace si parul (obligatoriu) lung si fluturand la cea mai mica miscare. io m-am tuns, dar nu destul de scurt, se pare, pentru ca tot imi intra freza in ochi exact cand ma chinui sa nu-mi toc degetele odata cu ceapa, sau in clipa in care cred ca am reusit sa dau de urma cheilor la fundul gentii.

cum dracu salveaza alea lumea cu parul in ochi?? eu nici strada pe zebra nu reusesc s-o traversez calumea daca imi intra pleata in obiectiv. in fine. de studiat, exersat.. mi-e teama doar sa nu ma creada lumea emo daca incep sa privesc printre suvite. neah! in nici un caz. o sa incep sa ma uit sasiu, si exact asta imi mai trebuia. privirea mea profunda si inteligenta va deveni sursa de confuzie.  deci nu.

daca ar fi sa fiu, io as fi o revengerita fara tocuri si tunsa scurt. sau cu parul prins. ba nu, cu parul scurt, ca las’ ca stiu eu ca baietilor le place sa le traga pe fete de par. si asta nu se schimba odata cu varsta.

hmm.. si ce arma as folosi? un bici? presupun ca inainte sa devin o mica indiana jones voi reusi sa ma autoflagelez din plin. neah. io si autoflagelarea? lol. deci nu bici.

pistol? neah. prea periculos. plus ca io-s destul de pacifista, ppl against guns and shit. mai degraba as folosi un spray cu freon. ce cul ar fi.. vine villanu’, face nemernicia, io apar sneaky cu sprayu’ in mana, si da-i pe oo. one move and your balls will crack. whoooooaaaaa. ..ce misto ar fi!  ar ramane villanu paralizat de frica sa nu-i crape oole, si dreptatea va triumfa din nou. ca doar stie toata lumea ca binele invinge.

One response to “ma las de fumat

  1. Gagico daca te lasi de fumat totul e permis.

Lasă un răspuns

