sevraj


Nici nu m-am lăsat bine de fumat, că m-a lovit sevrajul. Cică așa se numește starea în care ești când nu fumezi, dar îți vine foarte tare s-o faci, și te dor plămânii în tine, și-ți vine să muști oamenii de beregăți.

În sevraj fiind, plus că mă doare capul după partida de segs de aseară, mă prezint cu o figură tristă și ușor verzuie la cea mai apropiată farmacie: plasturi cu nicotină aveți? întreb eu plină de speranță.

-Avem zice tanti.

Numai ca degeaba au, dacă io nu-i pot folosi! Să-mi bag, să-mi fac, să-mi dreg…ziceam eu în gând. Tanti mă vede bătând un pic in purpuriu și-mi zice: vă simțiti rău?

-bine-nțeles că mă simt rău, baborniță hidoasă ce ești! nu vezi că sufăr, că se dezintegrează plămânii în mine fără nicotină? nu vezi că mor aici? proasta dracului! am zis eu tot în gând, evident, că doar sunt persuană iducată. Și cu voce tare: Păi.. nu mă simt prea bine, știți.. nicotina..

În fine, ies total demoralizată din farmacie, cu gânduri ucigașe amestecate cu dorința de a fuma până crăp, că doar cu toții suntem muritori..și dau cu ochii de un pitziponc. Am uitat sa spun ca atunci când nu fumez, sunt și un pic isterică și râd ca proasta din orice. Sau mă enervez din orice. În fine, îmi pare rău că n-am fost pe fază să-i fac o poză ipochimenului. Sper sa reiasă din descriere. Deci:

– frizurăcu țepi, dată cu gel de parcă ar fi făcut laba în capul lui o gașca de onaniști

– gecuța pana la buric din piele ecologica de-aia de vezi prin sex-shopuri, neagră și un pic lucioasă

– blugi negri strânși pe oo, cu un ceva metalic atârnat de ei într-o parte

-wannabe converse in picioare. n-am apucat sa descifrez firma. dar erau negri

și acum urmează la piece de resistance: un porțigraret negru, în care atărna o țigară, evident, că doar ce era să atârne?

Mi s-a lățit un zâmbet așa, de la o ureche la cealaltă, și abia m-am abținut să nu-l întreb de ce nu-și agață pur și simplu o plăcuță de gât, pe care să scrie: Sug pula. N-o fac pentru bani că oricum mă îmbrac ca dracu de la prima tarabă. O fac așa.. de gust.

Lasă un răspuns

