in the mood for love


Azi ma simt altfel. N-as putea defini cum. Doar altfel. Mi-am schimbat si fata blogului. Prea era negru. Si devin telegrafica. Punct. O iau razna? De vazut.

Vazut blog frumos, care mi-a adus aminte de ce pun eu pliculete cu lavanda si iasomie in sifonier. Mi-am adus aminte de cestile mele de ceai, scundute si dolofane, bejulii cu niste floricele mici-mici si de ceainicul la fel de rotunjor si dragut. Erau foarte vechi, de prin ’50 probabil, dar cat le-am iubit!

Vreau din nou lucruri frumoase in jurul meu. In ultima vreme m-am limitat la a supravietui intr-un spatiu care sa imi provoace cat mai putine vanatai cand umblu noaptea pe intuneric prin casa. Acum am chef de jardiniere pline de flori albastre, am chef sa-mi cumpar lalele albe pe care sa le pun in vaze transparente, am chef de cesti vechi de ceai si de fete de masa brodate. Utopic. Vreau sa aranjez curtea asta de cosmar, sa pun un balansoar, sa plantez niste boscheti, si sa-mi iau o masa de fier forjat. Si mai utopic.

One response to “in the mood for love

  1. Eu am vazut azi hortensii… le ador.

Lasă un răspuns

