on drugs


Hmm. Zac in casa cu o alergie nasoala. Dar nu asta vroiam sa spun. Vroiam sa spun ca am vazut un film care mi-a placut muuuult de tot: The Fountainhead. Are niste replici senzationale plus ca e cu hepiend asa cum imi place mie. Alb-negru, actori frumosi, hepiend. Punct.

Bine, evident ca fiind un film american este totusi „un film american”, insa daca actorii sunt buni si povestea interesanta, asta nu ma deranjeaza atat de mult.

Ce-am mai facut eu? Pai am vazut filme, m-am scarpinat, mi-am luat pastilele, m-am tarat cu atentie in sus si in jos pe scari pana la baie si inapoi (16 trepte, frate..), m-am mai scarpinat un pic si in general am zacut cu o expresie tampa pe figura. Pastilele astea anti-alergice m-au convins ca n-am stofa de consumatoare de pastile und stuff.

What else..ah. The usual: am chef de-o baie intr-o mare calda si transparenta, de putin nisip intre degetele de la picioare, si de un pic de soare ca sa-mi rotisez fundul.

De citit n-am citit nimic zilele astea, pt ca-s complet ametita. Abia reusesc sa urmaresc cate un film, din doi in doi.. Inainte de bube m-am apucat sa citesc :citind Lolita in Teheran. Superba cartea. Abia astept sa-mi adun doi-trei neuroni la un loc, sa o pot termina.

KKt. Iar mi se umfla urechile. Sa-mi bag ceva in ea de alergie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jumatatea mea face misto de mine si ma-ntreaba chestii de genul: si? daca te superi ce? iti iei zborul falfaind din urechi? Son of a bitch!

Lasă un răspuns

