amurg


da, da.. am citit si eu carta.

Acum o saptamana imi zice prietena  mea ca a citit o carte misto. Ii zic sa mi-o dea si mie, mi-o da..

Ok, nu este cea mai buna carte pe care am citit-o vreodata. Nu este cea mai interesanta sau cea mai bine scrisa.. dar mi-a placut. Poate fiindca e vorba de iubire mai presus de orice. Da, stiu, toate muierile trecute de 3j de ani ofteaza cand se gandesc la amoruri inocente. BTW: ce e ala amor inocent??? Ce simteam la 16 ani? Pai la 16 ani lumea incepea si se termina cu baiatul pe care-l iubeam. Hmm

In fine. Cine-a citit cartea stie de ce ma gandesc acum ca mi-ar placea sa ma mai indragostesc. Ultima data mi s-a intamplat acum vreo 8 ani. Cam mult de-atunci.. Ah, crush-uri pot face si pe strada si dureaza fix cateva secunde, deci nu se pune. Nu, mi-ar placea sa ma iubeasca cineva atat de mult incat sa i se taie respiratia cand ma vede. Si asta de fiecare data, nu doar pentru prima data cand m-ar vedea in chiloti.

Ieri eram in parc, incercam sa devin una cu natura jumulind niste tufe si incercand cu disperare sa imi scot nisipul din adidasi.  Undeva in spatele meu pe o banca erau un baiat si o fata. El statea pe banca, ea in bratele lui, calare. Acuma..babelor li s-ar parea indecenta pozitia asta, dar cine a iubit vreodata pe bancile parcului, stie ca asta e cea mai comoda pozitie pentru pupat si luat in brate. Ochi in ochi, bot in bot.. tot tacamul. Erau atat de tineri, atat de draguti, atat de absorbiti de discutia lor.. nu stiu despre ce vorbeau, probabil despre vreo teza, vreun profesor sau mai stiu eu ce. M-as fi uitat la ei mai mult, dar mi-a fost jena ca pe urma spuneau ca sunt voyeurista, si eu nu sunt. Bine, sunt un pic, dar nu legat de sex. Imi place sa vad oameni in momente placute, fericite. E mai bine decat sa le vezi cosurile de pe cur si ciorapii pe care uita sa si-i scoata.

Divaghez. Oare am sa fiu vreodata in stare sa scriu si eu ceva cap-coada fara sa o iau razna pe langa sina?

Ntz. Nu cred. Dar ca sa revin:

Am citit primul volum in cateva ore. Am ramas mesmerizata (sunt convinsa ca asta e cuvantul potrivit. ceva mai mult decat vrajita – in dictionarul meu) si imediat ce mi-am revenit, am inceput volumul doi. Care nu-i asa grozav ca primul, dar oricum l-am citit si pe ala in timp record. In fine, in 3 zile am citit 6 carti adica toata saga. Cea mai subtirica avea vreo 250 de  pagini cred, iar cea mai dolofana vreo 680 parca.  Si dupa ce am citit toate astea, am ajuns la cateva concluzii:

1. vreau sa traiesc forever

2. vreau sa fiu indragostita si sa ma iubeasca cineva tare de tot. tot forever.

3. eu nu m-as fute niciodata cu unul care sa fie rece ca un cub de gheata. nu de alta, dar sunt extrem de friguroasa. de-aia eu l-as fi ales pe Jacob si nu pe Edward, dar ma rog. De gustibus.

4. desi n-as fi zis din pozele de pe net, tipul care l-a jucat pe Edward este completamente fuckable. ca deh, trebuia sa vad si filmul (care e slabut, anyway)

5. cred ca totusi saga asta a fost cam trasa de par. dupa primul volum, toata actiunea este muuuuuuuuuult prea lalaita. ah, si pun pariu ca mai urmeaza cel putin un volum, despre Nessie si Jacob si despre plozii pe care-i vor produce.

6. per total mi-a placut foarte tare primul volum si mi-a placut ca s-a terminat cu hapiend volumul 5. ca volumul 6 e un cacat. nu-l recomand.

Rahat! M-am gandit la Edward cel fuckable si acuma sunt horny. Tre’ sa-mi gasesc telefonul ca nu stiu pe unde l-am lasat, si poate rezolv si asta.

Edit: dupa ce m-am chinuit vreo 15 minute sa adaug un link spre volumele pe care le-am gasit pe net in engleza, mi-am dat seama ca-s complet retarda si ca n-am sa reusesc niciodata.

asa ca dau copy paste aici.

http://www.divshare.com/download/6846916-627

2 responses to “amurg

  1. „1. vreau sa traiesc forever”
    seriuosly speaking, dorinta asta e cea mai somptuoasa 🙂
    ai gasit pana acum reteta? sau ai lasat balta gandul asta?
    seriously speaking 2, acest lucru e chiar posibil 🙂

    • chiar mi-ar placea sa traiesc muuuuuuult de tot. sa apuc sa invat tot ce vreau sa invat, sa apuc sa o vad pe ploada mare si cu copii.
      bine, sa traiasca si ea cu mine, daca vrea 🙂
      dar da, mi-ar placea. sunt atat de multe lucruri pe care nu le-am trait niciodata pana acum, si nu stiu daca o sa am vreodata ocazia sa le traiesc.
      care-i secretul? 🙂
      baga mail daca nu vrei sa scrii comment: blomamaind@yahoo.com

Lasă un răspuns

