jobless


Nu, nu mai vorbesc despre cartile cu vampiri. Am vorbit destul despre asta cu prietena mea. Ieri am iesit sa ne batzaim prin oras, ca oricum n-aveam altceva de facut. Bani n-avem, joburi n-avem, nu putem decat sa ne plimbam ca doua mitze. Dar ca sa revin. Ne plimbam, intram intr-un magazin, ajungem la pantofi. Vad undeva pe la 2,5 m de sol o pereche interesanta. Dar era prea sus. Pretena ma intreaba: pai si cum ii luam de-acolo. Io: pai sar si ii iau. Ea: da’ ce fata, te crezi vampir? Moment in care ne-a bufnit pe amandoua rasul. Rau. E clar, o luam razna incet dar sigur.

In rest, mai nimic. Contemplu. Admir. Incerc sa nu ma stresez. Aplic la joburi care nu ma intereseaza. Imi dau seama ca de fapt nu sunt o workohoolica, asa cum credeam. Nuuuu, sunt de-a dreptul puturoasa. Nu fac nimic. Munti de haine zac pe canapeaua din sufragerie, iar eu n-am chef sa le impaturesc sa le indes in dulap. Un alt munte de toale asteapta sa fie spalate, dar nici de asta n-am chef. Daca as avea si bani, as fi extrem de fericita sa ii cheltuiesc pe mici chestii care ma fac sa ma simt bine. O salata undeva, un cocktail dupa-masa, o pereche de pantofi sau o geanta..carti, munti de carti, zacut la soare cu un suc si o carte.. d-astea.

Citesc, ascult muzica, si ies din casa doar ca sa ma vad prin oras cu prietena. Sau ca sa fumez la parculetul plin de tigani de la coltul strazii. Nu sunt masochista, nu ma duc de placere acolo, insa din moment ce n-am voie sa fumez in casa si nici in curte.. Hmm.. era o tragedie asta-iarna, cand imi inghetau toate partile private si-mi clantaneau dintii intre doua fumuri, dar acum e ok. Fumez mult mai putin.

Ma oftic rau de tot ca nu reusesc deloc sa imi dau seama cum pot pune poze sau linkuri pe blogul asta. Dar nici pe masculul care de 3 zile se plange ca umbla in fundul gol pe sub blugi pentru ca eu nu bag la spalat boxeri, nu-l intreb. O sa ma intrebe ca la ce-mi trebuie mie blog, o sa-si bage nasul pe aici..

Vreau sa ies sa dansez. Doar ca n-am cu cine. Si nici bani nu prea am. Doar chef.. Bine, s-ar putea sa ies totusi daca reusesc s-o conving pe prietena mea sa scoata curul din casa, insa parca vad ca iesim, ma fac ranga dintr-un pahar de bere, si tot restul serii picotesc la masa. As fi in stare. Imbatranesc.. somebody shoot me!

Mai am cateva luni si fac 35. Nu stiu daca poate intelege cineva tragedia asta, insa chiar sufar. Incep sa arat ca o femeie matura, nu mai arat ca o pustoaica, si asta ma scoate din minti. Pe dinauntru ma simt ca la 18 ani, pe dinafara incep sa simt gravitatia, fac riduri, obrajii mei nu mai sunt ca niste petale de trandafir.. cacat. Sunt batrana.. somebody shoot me!

6 responses to “jobless

  1. Stai ashea, nemiscata, ma dau 5 pasi mai incolo sa fiu sigura ca nimeresc ca-s ani de cand n-am mai tinut in mana o arma.

    Prietena.
    Da, eu sunt prietena joblessa depresivu aruncatu du balconu.

    • :)) io zic sa folosesti una dintre sandalele alea pentru care m-ai fi sfasiat azi. poc-poc la cerebel si gata. ah, ba nu. ma voi pune in pericol data viitoare cand iti place vreo pereche de incaltari cu toc. o sa-ti spun ca le iau eu :)) mwaaaahaaahaaaaa

    • un pic cam tarziu totusi. mai am un pic si fac 36, si mi-e jena sa ma vait din nou ca iar imbatranesc. plus ca as fi ipocrita de data asta. aici in Germania chiar sunt o frumuseste, asa ca nu ma mai simt asa naspa si batrana :))

  2. si degeaba ne vaitam noi…degeaba.

Lasă un răspuns

