jurnal depresiv


M-am hotarat sa imi urmaresc reactiile, gandurile, actiunile cu atentie. Stiu ca-s dusa, din ce in ce mai dusa, si mai ales ingrozitor de plictisita. Macar asta imi va da ceva de facut.

Ce fac eu de cand mi-am dat seama ca-s deprimata. Sau depresiva? Dunno. Pai sa vedem:

1. desi eram obsedata de igiena personala, acum mi-e pur si simplu sila sa ma duc sa ma spal. Bine, ca circumstanta atenuanta tre sa spun ca mi-e sila de baia in care tre sa ma spal. Nu pentru ca ar fi extrem de jegoasa, desi e destul de, dar nu e baia MEA. M-am dezobisnuit sa mai locuiesc cu cineva in casa. Cu altcineva decat cu cine vreau eu, adica.

2. m-am tuns foarte scurt. Nu sunt sigura daca am facut asta pentru ca eram deprimata si vroiam o schimbare, sau pur si simplu ma saturasem de plete. Oricum, partea buna este ca acum ma pot spala pe cap in 3 minute cu tot cu clatit.

3. port cam aceleasi haine tot timpul. Jeansi si un tricou sau o camasa. Nu ma simt in stare sa ma bag in fuste, rochii sau pantaloni de stofa

4. nu-mi mai schimb cerceii si nici parfumul. Inainte purtam cerceii si parfumul in functie de starea de spirit. Acum port doar niste cercei micuti si foarte delicati, aceiasi pe care ii am de cand aveam 18 ani, si Burberry London.

5. mai am putin si mi se va spune Yeti. Nu, parul nu trece niciodata de limita de 2 mm, dar si asta inseamna un efort gigantic pentru mine.

6. citesc carti proaste. Bine, nu incredibil de proaste, adica nu Sandra Brown, dar oricum, usurele. Undeva pe la periferia literaturii decente.

7. nu ma gandesc decat ca m-am saturat si de tigani, si de seringi pe strada, si de cacati de caini si de jeg. Si mai ales de socrii. Cel mai tare m-am saturat de ei. Daca as putea sa nu-i mai vad niciodata, as fi fericita.

8. nu prea mai dorm. nu ca inainte dormeam prea mult.. dar acum mi se intampla in mod frecvent sa ma culc la 5 jumate dimineata si sa ma trezesc la 8. Foarte rar reusesc sa dorm 7-8 ore.

9. cateodata mananc de sparg, alteori abia pot spune ca am mancat un sandwich toata ziua

Astazi de exemplu am de facut curat, de bagat la spalat si mai tre sa ma spal si eu dupa toate astea. Ah, si ar trebui sa merg la banca, sa imi fac un cont, ca sa imi trimita sora-mea niste bani de survival.

Ce am facut eu pana la ora 11.02? Pai am fumat o tigara, am mancat o jumatate de felie de paine cu niste gem de capsuni cred, si am citit.  Arnon Grunberg – Istoria calvitiei mele. E o carte amuzanta. Adica ar fi, daca eu as fi in stare sa ma mai amuz de ceva astazi. Am citit pana acum 10-15 min cand am urcat la mine, plina de sila pentru ca stiam ca tre sa ma apuc de curatenie. Am zis ca mai bine intru pe ym sa vorbesc cu sora-mea. Sora-mea nu era, asa ca n-am avut ce sa fac decat sa ma gandesc din nou ca tre sa ma ridic si sa incep sa fac curat. Doar ca pe urma mi-a venit ideea sa imi scriu un jurnal.

Este o tampenie. N-am absolut nimic inteligent de spus, si nu ca m-as retine.. nu, pur si simplu nu gandesc nimic inteligent. Ma mai scarpin din cand in cand in cap ca ma mananca pielea din cauza gelului crema pulii cu ce am incercat sa-mi culc freza ieri, si aman momentul  in care ma voi ridica de pe canapea ca sa strang dracu odata jegul din casa.

Mda. Pauza de vorbit cu cumnatul despre filme. Scarpinat din nou, ceva mai intens. Cu cat ma gandesc mai mult ca tre sa ma spal pe cap, cu atat mai tare ma mananca. Cred ca pana la urma n-am facut nici o smecherie cu freza asta de baietel de clasa a 4-a.. daca tre sa imi dau cu smomozul ala in par ca sa imi stea culcat, tre sa ma spal in fiecare zi. Si nu e bine. Consum apa, curent, sapun, sampon si mai ales energie vitala, pe care o pot folsi cand stau cu curul pe canapea si schimb canalele din telecomanda.

HHHH….inchid postul asta, altfel stau aici pana diseara si scriu despre cum mi-e mie lene si sila sa ma misc.

Lasă un răspuns

