sex cu andresanca


God help me! Andresanca stie sa citeasca! Tot frecand telecomanda la ore d-astea tarzii, mi se mai intampla sa dau peste ea. dar cum sonorul la mine e spre limita de jos, niciodata n-am fost curioasa sa o si ascult. Treceam peste. Acum imi dau seama ca de fiecare data s-a imbracat cu chestii cat mai putin revelatoare. Am vazut-o si cu ochelari. Am vazut-o citind. Dar nush’ de ce naiba nu scap de senzatia asta ca nu-i altceva decat o curva proasta care vrea sa para ‘telectuala. Isi misca mandibula intr-un mod extrem de sugestiv. If u know what I mean. Arata de parca vorbeste cu pula-n gura. Asa o fi pentru telectualele astea stilate. Io imi aduc aminte cand vorbeam la orele de engleza cu creionul in gura, ca sa imi corectez accentul. Probabil ca si ea isi rotunjeste buzili in halul asta tot din cauza de obisnuinta cu diverse chestii in gura.

IIIhhhhhh. Si-am mai observat o chestie sinistra la ea, pe langa frizura si strungareata: dejtele ei se pliaza invers decat ale mele si ale oamenilor in general. Vorbea la telefon si avea indexu’ poptit pe aparat. Numa’ ca primele doua falange erau lipite te telefon, iar a treia facea un unghi de aproape 90 de grade cu ele. Creepy. Cred ca e facuta din piese. Nuuuu.. acuma si-a pus niste ochelari cu zabrele.. este absolut criminala. Cine naiba o lasa pe sugatoarea asta de moturi sa apara asa??? Faaaah, ia-ti in pula mea un consilier de imagine. Si vezi sa nu fie curva ca tine ca tot ca naiba o sa arati.

Slava cerului, s-a terminat emisiunea. Ma uitam la ea ca la un accident. Mi s-a ridicat parul pe ceafa, dar nu puteam schimba programul.

Gata. Ma duc sa ma culc. Sunt numai porcarii la televizor, iar filmul pe care il dwl fraudulos de pe net mai are aproximativ 3 saptamani si 2 zile pana termina. Da, stiu, ar trebui sa dwl deceu’ ca ala merge mai bine. Dar cum eu sunt complet retarda din pdv tehnologic.. ma multumesc cu ce-am invatat.

Zic si io ca ala pe care il chema Gary si numaistiucum din serialul care nu mai stiu cum se numea: Noapte buna Romania, oriunde te-ai afla!

Lasă un răspuns

