europarlamentari


Mai intai, ca o completare la postul de ieri apropos de gripa porcina: scriu eu plina de nervi la pranz ca tipei i s-a dat drumul acasa, si pe seara vad la tv ca tatal ei si unul dintre copiii ei sunt de asemenea bolnavi. In fine, dupa cum spuneam: luati de crapati, tampitilor.

Ce vroiam sa spun despre europarlamentari, este ca ma enerveaza.

Astazi stateam si-mi vedeam linistita de treburi, cand suna telefonul. Raspund si aud o voce inregistrata care imi spune ca mesajul este din partea nu stiu carui candidat la europarlamentare. Imi pare rau ca m-am enervat si am inchis. Ca trebuia sa ii retin numele si sa ii scriu un mail cu injuraturi. Cum adica isi permite sa ma sune acasa? Nu-i destul ca le vad mutrele peste tot? Eu stiu ca o baza de date cu nr de telefon si contact este incredibil de scumpa. Nu cred ca nenea asta a cumparat vreuna, probabil ca a luat cartea de telefon, i-a trantit-o in brate unui intern si i-a spus sa sune. Acuma… nah! Io stiu ca in politica romana se da copy paste la tot ce e american. Toate sloganele partidelor politice au fost traduse cu succes din inglis in romana, si prostii dau din cap si zic: wow, ce destepti sunt astia, ce bine le zic ei!

Faza cu sunatul acasa mi se pare copy paste dupa campania lui Obama. Probabil ca nenea de-avea mesaj pt mine e vreun eurromparlamentar care-a zis: pm. negru sunt, dajtept sunt, pulifrici care sa sune pentru mine – am, hai sa o pun de-o campanie fratzica. Sa ma alege si pa mine careva. Sa mananca si gura mea icre d-alea negre si sa bea jampanie.

Dar cred ca nu-s decat o frustrata frigida careia nu-i place ca toata lumea incearca s-o futa. Altfel m-as simti mai bine in tara asta de cacat. Presupun.

Lasă un răspuns

