chris evans


Tocmai am vazut si eu filmul „the watchers”. L-am vazut in vreo 2 ore jumate, pentru ca a tot trebuit sa pun pauza si sa dau inapoi. Pierdeam firul actiunii tot holbandu-ma la Chris Evans. Adevarul este ca e absolut GORGEOUS! Nu sunt foarte sigura daca  mi-a placut filmul sau nu, pentru ca desi m-am straduit, n-am prea putut urmari actiunea. Este atat de fuckable frumos, ca nu ma pot controla. Sper din suflet sa am un vis erotic cu el la noapte. Daca n-am, o sa incerc sa visez cu ochii deschisi :))

pic01

6 responses to “chris evans

  1. E naspa rau! inafara de pachetele… ok poti sa-l pastrezi tu!

  2. fatah, cred ca seamana cu ala cu care erai cand ne-am vazut sambata… ala… cum ii zice? ca nici nu pot sa pronunt asa ceva!!

    • :))
      God! s-ar putea sa ai dreptate :)))))))
      sunt doar o fiinta patetica, superficiala si demna de mila :))))))

  3. mneah…ala de sambata n-are pachetele pe burta. avea cand l-am luat, dar deh, traiul bun ii transforma pe gorgeousii nostri in niste chestii burtoase, chelioase si cu ouale lasate :)))

Lasă un răspuns

