telenovela calabreso-rumena


coproductie romano-calabresa

Fonfonela e maritata cu Mitica dar alearga cu poalele-n vant (doar o figura de stil, Fofonela de fapt poarta jeansi cu strassuri si adidasi de la reduceri) dupa Papito Calabrezu’. Papito o iubeste pe Fofonela de-i sare lui ochii din cap, dar la fel si Mitica.

Din cand in cand, Fofonela fuge de acasa, din culcusul incalzit cu drag de Mitica, drept in organul genital masculin al lui Papito. Ii povesteste lui Papito cum ca Mitica e un mitocan scarbos si absolut dezgustator, mai ales cand o bate pentru ca fuge de acasa si-o mai tine si prizoniera impotriva vointei ei, scarbosul de Mitica nedandu-i bani de autobuz pentru ca ea sa poata fugi linistita de acasa. Pe langa asta, Fofonela povesteste cum ca Mitica o bate si pe urma o arunca neglijent in patul conjugal, ca sa o poata violenta un pic mai comod. Ah, iar ei nu-i place acest tratament abuziv si vrea sa ramana pentru totdeauna impreuna cu Papito, pentru ca pe el il iubeste cu adevarat si din toata inimioara ei.

Pepito care tocmai se pregatea sa o trimita sa se frictioneze anal si sa-l lase in pace, se uita fix in ochii ei si se topeste la vederea ritmului cu care da Fofonela din gene. Plin de speranta, o intreaba cand divorteaza de monstrul de Mitica, pentru ca sa se poata prezenta el cu ea la primarie finca o vrea si anume de nevasta. La care ea raspunde: in curand. Acuma nu pot, ca e  violent si ma bate, o bate si pe mama, si apoi se sinucide. Nu se face draga, mai asteptam un pic, te anunt eu cand ma divortez.
In timp ce e cu Papito, Fonfonela il cheama pe Mitica s-o salveze, pentru ca Papito o tine prizoniera si face incredibil de mult sex cu ea, impotriva vointei ei. Pentru ca ea sta sa i se faca sex doar ca sa  nu-l supere pe Papito, care e foarte agresiv si ar putea chiar sa se supere pentru ca ea vine, sta 1-3 zile, ii promite ca de data asta ramane per sempre cu el, dupa care fuge acasa la Mitica.

Mitica vine, sparge usa, isi ia nevasta de mana si o taraste acasa, unde Fonfonela ii zice: eu doar pe tine te iubesc, Mitica. Papito asta e un ticalos si un nemernic. Sa vezi ca eu m-am dus fix  intamplator imbracata in combinezonul asta cu dantela si cu treningul asta frumos pe deasupra, ca sa vorbesc cu Papito. Si ticalosul si nemernicul m-a imbatat si mi-a facut sex aproape toata noaptea, ca pe la 3 n-a mai putut si s-a culcat dobitocul naibii. Si inainte sa ma imbete n-am putut sa vin acasa ca m-a tinut el cu forta acolo facand ceva de mancare si stand de vorba cu mine si cu niste prieteni.
Pai si de ce nu m-ai sunat, zice Mitica, de ce atunci cand am sunat eu, tu mi-ai inchis telefonul in nas?
Eram ocupata, draga, nu ti-am zis ca pana la 3 am facut sex?
Pai si a doua zi? de ce n-ai fugit a doua zi? incearca sa protesteze scarbosul de Mitica

Pai a doua zi am fost sa ne plimbam un pic cu masina, cum era sa fug atunci? Nu se face draga, trebuia sa astept un pic, poate vroia sa imi mai faca inca odata sex d-ala groaznic si violent tocmai cand ne intorceam acasa. Da’ daca am vazut ca nu e cazul, am zis sa ma aduca sa vorbesc cu tine. Si imediat ce te-am vazut, am stiut ca eu cu tine vreau sa raman, ca pe tine te iubesc de-adevaratelea din toata inimioara mea mica.

Papito plange si spune ca o iubeste pe Fofonela chiar daca e mincinoasa, Mitica plange si spune ca o iubeste pe aceeasi Fofonela chiar daca e curva si mincinoasa.

NOTA: personajele seamana izbitor de mult cu realitatea, orice asemanare este voita si de loc intamplatoare. Numele au fost schimbate, pentru cazul extrem de miraculos in care Fofonela ar invata sa citeasca si sa scrie, si ar da cumva peste acest text postat aici.

5 responses to “telenovela calabreso-rumena

  1. Cool :))
    Fofonela rules.

  2. Sper ca n-are legatura cu postul de azi dimineata 🙂

    • Nu, aia e alta pitzi :))))
      Din pacate n-am intalnit inca familii de romani cu care sa vrem sa ne imprietenim. Astea-s relatii de complezenta, ca deh.. suntem cu totii romani intr-o tara straina.
      Si din cate am vazut.. din pacate nici nu cred ca vom gasi asa usor o familie care sa ne placa. Ele sunt pitzipoance batute in cap, ei sunt mardeiasi batuti in cap. Ce plm sa vorbesti cu ei?

  3. Noi saptamina viitoare plecam la New York pentru 6 luni. Initial am vrut sa stam maxim doua, dar prietenul la care mergem mi-a zis sa stau 6, ca-s si ei singurei acolo fara prea multi prieteni… Noroc ca a mea isi face banii pe net, ca io n-am pentru asa mult timp bani…

  4. New York!
    🙂 cand zic NY nu ma gandesc doar la tricoul meu cu dinozaur sau la magazinele de firma. Ma gandesc si la muzee, si la central park duminica dimineata, si la spectacole, si la tot.
    Eh, dar poate ca am sa-l vad si eu la un moment dat fata in fata.
    Drum bun si sa va distrati bine 🙂 fa poze si pune-le pe blog la tine, sa am si eu la ce sa salivez.

Lasă un răspuns

