schimbare


Gata ca m-am enervat. Am un milion de botoane aici si eu nu stiu sa folosesc nici unu’. In seara asta am dat si eu click ca proasta pe unul dintre ele si am vazut ca-mi pot schimba poza din tema. WOW. Nici Columb cand a descoperit America n-a fost mai uimit ca mine.
Dupa uimire a urmat evident, chinul de a cauta o poza si de-a o propti acolo. Ba erau prea mici, ba nu le puteam taia in mod corespunzator ca sa incapa in rama.. pm. Ma declar satisfacuta pentru moment, desi e o poza absolut banala. Daaar..  Dar are mare, nisip si coconut. Adica fix ce-mi trebuia mie. Stau lungita in lazy-boyu’ meu albastru, cu o patura tot albastra pe picioare, si cu laptopu’ in brate. Am langa mine esentialele, adica apa si ciocolata, ma asteapta o gramada de carti de citit, asa ca gata cu descrierea extrem de plicticoasa a schimbarilor pe care am fost in stare sa le produc in seara asta.

za bici iz out

Lasă un răspuns

