mi-e frig, in pm!


Azi am intrat pe 3 saituri. Pe doua dintre ele ningea. Ieri am intrat pe un site. Si pe ala ningea. Dati-va-n rahat cu ninsoarea voastra.
Aici e un frig de-ti ingheata si gandurile, si cand ii vad pe tampitii astia cum isi scot copiii afara, imi vine sa pun mana pe mitraliera. Azi mai aveam un pic si ma intorceam pe dos, asa eram de chircita de frig, cand vad o madama grasa si urata, tarand de mana o fetita de vreo 4 ani, imbracata cu o geaca subtire, de toamna, cu capul gol si fara fular. Pe urma in drum spre casa am mai vazut o familie cu un plod incaltat in tenisi, tot asa, cu o geaca subtire si fara fular si fara caciula.

Acu’.. e adevarat, ca populatia pamantului creste si creste si creste, iar serial killerii, gripa porcina, SIDA si tantarii anofeli nu mai reusesc sa faca fata. Parintii trebuie sa faca si ei ce pot pentru societatea asta in expansiune. Societatea umana, I mean. Ca restul vietuitoarelor, la ultima numaratoare erau cam pe duca oricum. Adica nu chiar toate. Doar puii aia chiori si umflati cu pompa sunt din belsug, de-i gasesc eu peste tot in supermarketuri. Cu 2 euro imi cumpar 4 pulpe babane, si ma doare-n cur de cum au fost produse. E mult mai probabil sa crap de foame daca nu le mananc, decat sa crap fiindca-s umflate cu pompa. Cel putin in viitorul imediat.

Asa, ce vroiam sa zic? Habar n-am. Doar ca iar m-a enervat ceva astazi. Prietenul unei prietene a murit. Iar eu chiar daca as putea fi acolo, langa prietena mea, ma indoiesc ca as putea sa o ajut cu ceva. Simt ca n-are chef de condoleante, de tinut de mana, sau de suflat muci. Nici nu cred ca mai are muci, a plans destul in viata asta. Tot ce pot sa fac, este sa stau aici, sa dau din dejte, si sa-mi doresc sa nu mai moara nimeni niciodata. Bine, doar serial killerii si cateva persoane publice sau mai putin publice pe care le stiu eu. Asta asa, ca exceptie.

Mi-e frig. Masa pe care zace laptopu’ e sub una dintre cele 6 ferestre ale camerei de zi. Din dreptul fiecarei ferestre radiaza un frig cacator. Podeaua-i calda, dar nu destul de. In casa sunt fix 19,5 grade celsius. Adica cu vreo 2 grade mai frig decat imi place mie. De ce pizda masii nu m-am gandit si eu sa emigrez  undeva unde-i cald tot timpul? Am rumegus in loc de creier, that’s for sure!

Dupa ce am descoperit butonu’ care imi permite sa schimb poza de pe interfata, m-am lasat cuprinsa de beatitudine si de lene, si n-am chef sa mai descopar si altceva. Masculu’ meu imi zice ca pot sa schimb si teme si culori si pm. N-am chef.

O pustoaica mi-a zis sa intru pe blogu’ ei sa vad daca imi place, si daca imi place, sa il adaug in lista mea. As dori sa ii transmit pe aceasta cale, ca blogu’ ei e dragut dar ca n-am chef sa il adaug nicaieri, tocmai fiindca-i dragut. Dragut = caldut. Caldut= nope, chiar daca (presupunand prin absurd ca) as fi stiut cum se adauga asa ceva pe blogu’ meu.

Honey, eu nu-i adaug nici macar pe aia pe care ii citesc eu zilnic (si daca zice careva Zoso sau alt cacat, il sparg virtual), asa ca de ce as face-o acuma?

Tot pe aceasta cale, as dori sa le transmit tuturor celor care ma obosesc cu mesaje cretine, cateva lucruri despre mine. Poate ca astfel vor pricepe de ce NU.

1. nu sunt „o fata”. sunt o femeie.

2. nu ascult manele, nu citesc cacaturi (atunci cand nu sunt constipata) si in general nu accept bulshitu’ altora pe post de turkish delight ( pentru vietuitori: turkish delight = rahat d-ala colorat si pudrat cu zahar)

3. exceptie de la regula nr 2 o fac doar cateva persoane, carora le inghit orice. Doar ca voi, vietuitorilor, nu va aflati pe lista aia scurta. So, fuck off!

4. nu ma intereseaza sa fac trafic, nu vreau sa pun link la blogurile pe care le citesc eu, nu vreau sa-mi alterez posturile in ideea ca poate cineva ma va citi si nu-i va conveni una sau alta

5. injur pentru ca asta e scopul acestui blog. Un loc al meu, in care sa pot vorbi cum vreau eu, asa cum vorbesc eu doar in gand, pentru ca-s o doamna fina, ce pula mea. Nu va convine ce cititi, dati click, inchideti si uitati adresa.

Hawk!

13 responses to “mi-e frig, in pm!

  1. hawk adica howgh? karl may? ai tu ceva cu pompa aia, vad =))

  2. ai inteles pe propria piele?

  3. nu e vina ta, e vina lui.

  4. e si de antrenament si de pricepere si de relaxare si de plm, ca sa zic asa=))

    • :)) vad cu ochii mintii ce fatza ar face masculu’ meu sa auda ca io nu-s squirteritza fiindca n-am fost in cantonament cu Petrov :)) :)) :)) rad cu lacrimi si tocmai m-am inecat cu un cartof prajit
      Petrov, u are funny!

  5. da, chiar sunt, si nu numai funny.

    • parca vad ca in economia asta de criza, va inflori un nou biznis: biznisu’ lu’ Petrov.” Petrov va transforma nevestele in squirteritze in 10 pasi simpli. Sunati acum si aflati secretul care sta in spatele succesului domnului Petrov. ”
      Si pe pereti la Universitate, acolo unde tot romanul cinstit isi exprima parerile, va scrie: Petrov rulz/ Petrov o suje/ Petrov mi-a luat banii, mi-a futut nevasta si acuma nevasta divorteaza de mine si-mi ia casa, masina si toti banii din banca etc :))

  6. nevestele si nu numai. poate petrov o linge =))

  7. Nu vreau sa ma apuc sa dau lectii, domnu’ Petrov :)) da’ asa ca sa stii ca informatie generala: o lingi degeaba daca n-o si sugi. Try that. :)))))

  8. da, dar nu voiam sa fiu gresit inteles, draga mea. intodeauna mai avemd e invatat oricum, chiar si despre pizde.

Lasă un răspuns

