gettin’ old


Am terminat de citit Amsterdam si-am ramas usor dezamagita. Ok, nu e scrisa rau, recunosc asta, insa mi s-a parut plictisitoare. Nu e genul de carte pe care sa o citesc si a doua oara.

Intre timp a venit si a si trecut Craciunul, am scapat de vizitele de curtoazie (desi sora-mea chiar s-a ofticat ca nu ne ducem la ei), am zacut in casa in lazy-boyu’ meu primitor si am mancat muuulta ciocolata.

Cred ca eu si jumatatea mea mai naspa am imbatranit. Pe bune. De Craciun am implinit 9 ani de cand suntem impreuna. Cum am sarbatorit? Pai in seara de 24 el a adormit brusc, iar in seara asta am adormit eu pe la 7 jumate seara. M-am trezit chiauna acum o ora, ca doar am dormit 5 ore, nu?  Nu tu sex, nu nimica.

We’re fuckin’ old.

Lasă un răspuns

