fara titlu


Ma uitam si eu in stanga, in dreapta, si vad ca lumea in general adopta rezolutii de anul nou. Eu nu. Si nu fiindca n-as vrea sa fiu mai buna, mai inalta si mai frumoasa anul asta, ci pentru ca stiu sigur ca nu ma tin de ele. Daca-mi fixez o rezolutie si un deadline, in  mod sigur nu reusesc sa ma tin de ele, asa ca ma voi simti vinovata, ma voi simti ca ultimul om: ia uite bah, o chestie am vrut si eu sa fac pana pe 5 iunie si uite ca nu m-am tinut de ea. Sunt varza.

Asa ca stau relaxata si nu-mi propun nimic. Supravietuiesc in 2010? Cool, nu planuiam asta, dar sunt super fericita ca e asa! Imi gasesc job, reusesc sa-mi fac vacanta undeva la soare, reusesc sa ma vad cu J, imi aduc cartile si pantofii aici? Si mai cool! Imi dau eu mie insami ocazia sa ma surprind placut :))

Asta ascult eu acum. cool, huh?

Afara ninge iar eu ma gandesc la plaje, la.. hm. stai sa vad daca gasesc videoclipul. Gata. Found it.

Si nu, vara nu ma gandesc la zapada. Nu ma gandesc niciodata la zapada, desi imi place. Oarecum. Cred ca imi place doar asa, prin contrast. Daca n-ar fi zapada n-as mai visa atata cu ochii deschisi la soare si plaje si apa cristalina 🙂

Ma duc sa mai arunc un ochi pe webcam in Bucuresti. Nu m-am uitat deloc de cand am venit in Germania, iar acum m-a apucat brusc.

Lasă un răspuns

