I’ve got the blues


De cateva zile sunt incapabila sa ma exprim in mod coerent. Ascult multa muzica, citesc, zac prin fotolii si numar in gand cei 20 de euro care au mai ramas in cont. Futu-i. Iar suntem pe zero. Nevermind. Am incredere in Universul asta dragut si friendly, ca va face o minune cu contul de sparkasse si ca totul va fi ok.
Azi se pare ca e ziua de Skip James.  Cine nu stie ce e aia Skip James, ete aici:

Nu-s deprimata, nici macar foarte nelinistita. Nu stiu de unde-mi vine increderea asta absoluta ca vom fi ok, ca totul va fi bine. Sigur ca ma gandesc, fac planuri, construiesc solutii dar asa cum spuneam si mai inainte: aici e imposibil sa te enervezi atat de tare incat sa-ti vina sa dai cu capul de ceva. Am in fata ochilor zapada neatinsa din curte, copacii din fata si ceva mai departe dealurile pe care sunt asezate estetic bucati de padure alternand cu campuri.
Masculu’ e plecat la vanatoare, in casa e cald si bine, am net, am mancare in frigider.. who could ask for more?

Aseara m-am spalat pe cap si azi-dimineata m-am trezit cu o freza de paj smotocit de domnul conte, asa ca mi-am prins parul si ..mi-am pus pana si cercei :))

Ma duc acum sa citesc un pic.

(La faza asta in mod sigur J o sa isi imagineze cum arat eu cu pantalonii in vine, cu parul prins in coada, cu cercei, si cu laptopul in brate stand pe buda)

4 responses to “I’ve got the blues

  1. Eu nu am asemenea imaginatie bolnava… din contra imi imaginam ceva foarte confortabil, tu ca o lady stand in casa aranjata si imbracata frumos.. citind intr-un fotoliu… viata ar fi frumoasa daca n-am sti ca exista ziua de maine.
    Case frumoase, haine curate, caldura, carti bune, doamne sofisticate si parfumate citind; o vacanta in curand, impreuna cu prietenele, haine cu etichetele inca nerupte, un sufleu tocmai scos din cuptor…. asta m-ai facut sa-mi imaginez.

  2. Da mah, stiu ca tu esti o doamna rafinata, da’ io nu sunt. Ma deghizez in doamna rafinata, dar in final tot cu cartea in mana pe buda sfarsesc :))
    Cred ca ce-ai listat tu mai sus reprezinta motivul pentru care ma uit la filme din anii 30-50. Acolo toate doamnele-s parfumate, imbracate frumos, au niste pantofi bestiali si niste rochii de matase care ma fac sa visez cu ochii deschisi. Plus ca se pupa cu Clark Gable sau mai stiu eu ce don juan de pe vremea aia.
    Altfel..nu prea am sanse sa transform visele in realitate. Ca sa intelegi: mi-am pus cerceii din cristal de cuart (au o nuanta undeva intre gri si kaki), mi-am pus un pulover gri, mulat, cu un pic de decolteu, combat kaki’s cu multe buzunare, si in picioare… in picioare aveam niste balerini de casa, din catifea neagra, cu fundita si bot rotund. :)) Iubesc pantofii astia de casa, asa ca ii port cu orice. Zi merci ca n-am stat iar in pijama toata ziua, ca de anul nou :))

  3. Si sufleu’?
    Suna misto balerinii tai, ia da sa-i vad. Da adica in poza, relax femeie, ce te infoi asa!! Nu ti-i iau!

Lasă un răspuns

