iata ca totusi sunt o persoana responsabila


Ieri seara am baut cafeaua lasata de al meu cand a plecat de-acasa. Sa mai spun ca m-am culcat pe la 4 azi-dimineata desi nu-mi era somn? In fine, tot frecand netul, am dat peste „who’s among us” si am vazut ca e tare cool widgetul asta. Iti arata locatia din care intra lumea pe blogul tau. La mine intra cineva din Iasi, cineva din Dallas si inca cineva de pe coasta cealalta a Americii. Cool, nu? Cum au ajuns oamenii astia la mine pe blog, habar n-am. Nici nu conteaza, ce vroiam sa zic este ca am dat la ei pe site click pe ceva si mi-au trantit ditai harta pe post de articol. Inca n-am descoperit cum se muta in dreapta, asa ca i-am dat erase. Fuck it.

Nici nu mi-am dat seama ca am atatia cititori :)) 4 oameni.. wow! Si eu care credeam ca intra doar J de la Bucuresti.

Nu stiu ce sa fac, sunt asa emotionata ca am si eu cititori.. :))

Not really.

Dar multumesc pentru ca intrati si cititi rahaturile pe care le postez eu. Asta inseamna ori ca-s eu extrem de inteligenta si interesanta (desi n-am intentionat niciodata pana acum sa fiu :)), ori ca oamenii astia chiar n-au altceva mai bun de facut.
Incep sa ma gandesc daca nu cumva ar trebui sa injur mai putin? Hmm.. Nope. Blogul asta exista doar pentru ca eu sa am unde sa injur, pentru ca daca injur doar in capul meu, se face ecou si pe urma ma doare capul.
Ma intreb daca ar trebui sa simt vreo responsabilitate fata de cititori..Hmmmm again. Ok, deci uite cum sta treaba:

– purtati-va frumos cu ceilalti, reciclati, nu va bateti joc de vietile voastre, incercati sa fiti mai buni astazi decat ieri, faceti mult sex de comun acord cu partenerul, faceti cate un gest frumos pe zi, nu va bateti cu altii decat daca chiar merita un bocanc in mutra si seara inainte de a va duce la culcare ganditi-va la lucrurile frumoase pe care le-ati vazut/facut/auzit/citit peste zi.

Eh? Responsabila, nu? Gata, mi-am facut datoria.

Have a nice day.

Lasă un răspuns

