j’adore Tiersen. c’est tout.


j’adore Tiersen. c’est tout.

Mdap. Am adormit pe la 9 jumate cred, in asteptarea masculului care era plecat, si m-am mai trezit la 2 jumate noaptea cand s-a bagat el in pat. Am incercat sa adorm la loc, dar nope. No such luck.  M-am dat jos din pat, m-am tarat in sufragerie, si aveam chef sa ascult ceva frumos. Acum o sa ma bag la un film clasic, ceva cu peisaje de carton, barbati purtand pantaloni cu talie inalta si femei care vorbesc tare si fumeaza mult.
lav iz in di eeeer.. lav iz in di eeeer

One response to “j’adore Tiersen. c’est tout.

  1. moi aussi!!! 🙂

Lasă un răspuns

