‘ain’t funny


De ieri pana azi, am vazut 2 sezoane si un pic din weeds. Imi place filmul, actorii joaca bine, situatiile sunt putin trase de par dar deh.. comedie americana, ce vrei?
Imi place atat de tare, ca uneori zau ca-mi vine sa imi aprind si eu un joint. Daca as avea unul. Nu ca ar avea vreun efect asupra mea.
Se pare ca sunt o minune medicala, pentru ca la cele 50 de kile ale mele, daca ma duc la dentist, ala tre’ sa imi faca doza cvadrupla (pe bune!) de anestezic.
In cele cateva dati in care am incercat sa fumez iarba, n-a avut absolut niciun efect asupra mea. Dar nici unul.
Am luat odata o pastila de ex. si nici aia n-a avut efect.
Am avut o perioada cand eram in sesiune, aveam si job, eram atat de stresata ca  nu mai puteam dormi. Si dupa 3 zile m-am decis sa iau ceva: doua diazepame. Exact. Niciun efect. Am stat cu ochii beliti pe tavan toata noaptea.
Daca beau, ma fac muci adica nu ma mai pot tine pe picioare si nu ma pot opri din chicotit, dar nu mi s-a rupt niciodata filmul. Si-mi aduc aminte cu exactitate tot ce am spus, tot  ce au spus altii, tot ce am facut. Not funny, I know. Ce sens are sa te faci muci, daca a doua zi iti aduci aminte cum te balanganeai pe strada din zid in zid razand ca proasta?
Singura chestie care imi mai da un kick, este tigara de dimineata. Fumez max 3-4  tigari pe zi acum, si doar aia de dimineata imi da senzatii tari. De-aia si fumez asa putin :)) Ca sa simt.
Asa ca daca ma gandesc bine, fuck the joint. De ce sa dau banii pe chestii care sa nu-mi dea nicio senzatie. Bah, dar cum p.m. e posibil sa nu simt chiar nimic. NIMIC!?!
‘Ain’t funny, mother fucker!

4 responses to “‘ain’t funny

  1. chiar ca „eint fanii”…bine ca-ti iese cu tâgara dã dimi macar…:)

    • ohooo, astazi m-am abtinut eroic si-am fumat inca una abia pe seara. si-a facut efectul instant. recomand cu caldura tigari cat mai tari, pe mine pur si simplu ma pun in fund, mi se inmoaie genunchii si-s taaaare fericita.

  2. Nasol. Muy muy nasol.
    Eu din fericire de cand nu mai beau ma imbat f f usor. un pahar de vin, hatz. Nu ca n-ai sti cum fac dupa 2 caipirinha =)))

    • bai, deci e cumplit. m-am culcat la 5 jumate azi-dimineata, si la 9 jumate eram up and running. si nu, nu-mi e somn.

Lasă un răspuns

