despre cum mi-am luat eu diploma de bac de la facultate


Imi faceam curat prin casuta de mail, si am dat peste mailul trimis alora de la Spiru Haret, unde tocmai ma inscrisesem cu o toamna inainte. Si-aveam nevoie de diploma de bac de la ei, doar ca ei nu-mi raspundeau in niciun fel la mailuri, doar ii cereau lu’ masculu’ tot felul de acte (altele de cat cele pe care le tot trimiteam eu scanate pe mail catre ei). M-a apucat rasul cand l-am recitit, si-am zis ca merita postat. Spiru Haret SUX!

„Buna ziua,

Revin cu intrebarea: cum fac sa imi obtin diploma de Bacalaureat de la sediul facultatii dvs?
Nu este posibil ca o persoana care se afla in imposibilitatea de a se prezenta personal pentru ridicarea acestei diplome, sa nu primeasca niciun raspuns la solicitari.

In acest moment nu ma aflu in Romania, de aceea mi-e dificil sa-mi petrec ore intregi la telefon incercand sa vorbesc cu cineva despre aceasta problema.

Repet: in sediul facultatii de psihologie ID, se afla un dosar pe numele xxxxxxxxxxx (fosta yyyyy).
In acest dosar se afla o diploma de bacalaureat emisa in anul 1993, pe numele de botez yyyyyy ……..
In poza de pe diploma port parul prins in coada si niste cercei mari, rotunzi.
Culoarea puloverului nu se distinge, dar va prezicez ca era roz.
Deci e diploma mea, si as vrea sa o obtin.

Pentru inca 2 zile, sotul meu ( cel nou-nout) se afla in Romania.
El se numeste zzzzzzzzzzz……., si va rog frumos sa ii inmanati diploma.
Atasat acestul mail veti gasi o fotocopie dupa certificatul de casatorie,dupa certificatul de nastere, dupa buletinul meu, si dupa semnatura mea aflata imediat sub imputernicire. Comparati semnatura si-o sa vedeti ca seamana izbitor de tare cu cea din dosar. Asta fiindca e semnatura mea.

Astept un raspuns in cursul zilei de azi.

Multumesc pentru atentia acordata acestei probleme.

…….zzzzzzzzzzzzz”

Poate i-or fi confuzat atatea nume de familie? :))

Nici la mailul asta nu mi-au raspuns, dar masculu’ a putut ridica diploma :))

6 responses to “despre cum mi-am luat eu diploma de bac de la facultate

  1. Salutare! ma confrunt si eu cu o situatie apropiata in prezent! si vreau sa te intreb poate ma poti ajuta cu o informatie!
    Prietena mea (viitoarea sotie) va pleca in Anglia unde vrem sa ne si stabilim mai tarziu, dupa care voi pleca si eu; ea este la facultatea de Medicina anul II si va pleca acum fara sa renunte la facultate pentru ca in cazul in care ceva nu merge bine sa se poata intoarce la facultate in anul III dar cu restantele de pe semestrul 2 anul acesta! Dar daca va merge bine acolo, se va inscrie la un curs de limba si apoi la facultate acolo – si intrebarea este – va putea lasa ea pe cineva imputernicit sa ii ridice diploma de BAC?
    Cu respect deosebit. Pascu Adrian

    • sfatul meu este sa lase o imputernicire legalizata daca poate, inainte sa plece. sau sa semneze in fata secretarei de la facultate o imputernicire, vezi daca merge. altfel o sa va manance urechile diploma aia de BAC, asa cum am patit si eu.
      Bafta!

  2. Aha..mersi mult de tot pentru raspuns dar din pacate nu mai e nevoie! pana nu strangem niste bani sa plecam pe cont propriu am vazut ca nimeni nu se implica sa ajute (nici macar „prietenii”).
    O zi frumoasa in continuare!

  3. buna ziua am si eu o intrebare am fost la universitatea spiru haret din bacau si unitatea de invatamant nu mai exista in oras si incerc sa sun la ei si nu imi raspund ce as putea face sa imi recopar diploma de bac?

  4. Buna ziua , am fost inscrisa si eu in 2007 la facultatea Spiru Haret din P.Neamt nu am facut decit un semestru. Incerc sa-mi recuperaz diploma de bacalaureat si nu reusesc .La Piatra Neamt s-a desfiintat si toata saptamina am tot sunat la numerele de tel gasite , ma da pe interioare si nu rapunde nimeni .Sint disperata ca am nevoie urgent de diploma .La mailuri nu rapunde nimeni.E groaznic facultate de rahat.

Lasă un răspuns

