24.01.10


Eram intr-o cladire obscen de impopotonata. Cand zic obscen ma refer la paunii de pe candelabrele de aur, la orologiile care bateau ora fixa atat de tare incat nu mai auzeai nimic altceva, scari cu balustrade aurii. Prietenul B al lui J vorbea cu mine la telefon si imi zicea ca-s tampita ca locuiesc acolo, iar eu abia atunci am observat paunii de pe candelabre, si chiar si candelabrele. O oroare.
Nu mai tin minte urmatoarea bucata de vis, dar pe urma mi-au venit niste hartii acasa care aratau ca niste benzi desenate, prin care eram instiintata ca B ma da in judecata pentru ca din cauza unei chestii pe care am spus-o eu, el a divortat de nevasta-sa. Panicata, ma dedublez cumva, pentru ca ma vedeam mergand pe strada in pantaloni de piele, geaca si bandana pe cap. Dublura mea se opreste langa o gura de canal, isi scoate pantalonii de piele si ramane intr-o fusta scurta si pantofi cu toc. Avea si poseta asortata, evident. Arunca geaca si bandana, si sare pur si simplu in canal. Eu ma intrebam de ce fuge, pentru ca oricum n-are unde sa se ascunda. Dar ea se pare ca stia ce face, pentru ca arata si se misca exact ca un erou d-ala de filme Bond.

vis 2. La cinema cu J. Apare barbata-meu cu o sacosa maare cu prajituri, si-i spune lui J ca ei nu-i da. El poarta puloverul meu albastru cu carouri si o palarie imensa gen joben de culoare mustar.

Ce-am invatat eu din visele astea doua este ca in somn am gusturi mizerabile in materie de ambient. Cum pm pauni cu cozile desfacute, stand agatati de candelabre??? Sau joben din lana mustar, asortat cu puloverul MEU benneton????

8 responses to “24.01.10

  1. Al dracu M, nici acum nu m-a iertat pt faza aia de la cununie?
    Pot sa-i povestesc lui B ca-l visezi? 😀

  2. :)) nuuuu, don’t. ca pe urma zice ca am facut cine stie ce pasiune mortala pentru el :)))
    Iar masculu’ cand e vorba de prajituri e un ticalos cu toata lumea :))

  3. Dar ne amuzam pe seama lui – think – chiar o sa creada ca a lasat o impresie de neuitat.

  4. :)) pai chiar lasa. doar ca nu asa cum ar vrea el. :))))

  5. Deci nu-ti convine de amantu meu de-o viata? ce nu-ti convine la el?

    • lol. de parca nu stii? nu-i blond, aia e wrong :)) ca altfel ca amic pare destul de fermecator. zi merci ca n-avem gusturi comune in materie de barbati :))

Lasă un răspuns

