insomniaca si usor confuza


E doua douasapte si eu tot nu pot sa dorm. Am terminat de citit „cartea viselor” de kerouac, si mi s-a parut super misto ca idee. Altfel, ca valoare literara..hm. Poti trai bine-merci si fara sa o citesti. Cacat. As fi vrut sa scriu ceva inteligent, sa vaza lumea ca pot citi o carte si sa fac si o mica recenzie pe marginea ei, dar adevarul e ca nu pot. Cel putin nu acum, iar mai tarziu sau alta data o sa mi se para de cacat sa scriu doar asa, ca sa vada lumea ca nu-s tampita.
Mi-a placut ideea pentru ca si eu am vrut la un moment dat sa-mi notez toate visele. Eu visez numai color, desi am auzit ca in general oamenii viseaza alb-negru, iar visele mele acopera o gama foaaaarte larga de sortimente. Am d-alea cu ape cristaline, caldura si nisip intre dejtele de la picioare, d-alea cu monstri, d-alea cu OZN-uri, d-alea cu razboaie si nazisti, d-alea cu barbati pe care in realitate nu ii cunosc, dar cu care in vis sunt maritata, locuim impreuna etc.. d-alea in care ii zbor capul barbatului fiindca ma inseala cu altele, d-alea in care imi zboara el capul pentru ca locuiesc cu altii, vise despre prieteni, familie, decedati, personalitati mai mult sau mai putin importante (fara misto, am avut acum cativa ani un vis erotic cu Patapievici, nici acum nu mi-am revenit pe deplin din shoc :)), in fine, dupa cum spuneam: de toate felurile. Chiar, uite asta e o idee buna: sa-mi fac o sectiune unde sa-mi notez visele. Dar cum ultima data cand am dormit indeajuns de profund incat sa visez, a fost acum cateva zile, cred ca trebuie sa mai astept.
Fiindca acum am insomnie, bagami-ash pula in ea de stare de cacat! Vreau sa dooooooooorm!  In doua saptamani am dormit adanc doar 4 ore intr-o dimineata. In rest motzai in cel mai bun caz. Si-s obosita, si-mi vine sa iau ceva sa-mi fut una in ceafa, poate adorm. Pastile n-am. Cu alcool nu reusesc sa adorm, pentru ca ma imbat foarte repede si incepe sa se-nvarta casa cu mine. Abia am schimbat asternuturile, n-am chef sa borasc pe ele. Oricum nu mai am in casa decat niste coniac scapat ca prin minune (a se citi : shut in cur, trimis la dentist, scos nerv, pus pansament etc) de durerea de masea a masculului. A baut sugativa aproape o sticla de Chivas. Marlanul! Mai bine-i dadeam lichid de parbriz, se ducea mai repede la dentist si nu mai astepta sa se termine coniacul.
Vorbesc prostii. Nici nu ma pot atinge de el, ca e prea tare pentru mine. Ultimele picaturi de Chardonay le-am supt ieri, ca sa ma intaresc psihic inainte sa demontam dulapul de doi metri jumate din camera si sa-l scoatem pe hol.

Aberez ca si cum n-as fi dormit de 2 saptamani. No shit.
Sa recapitulam: Cartea viselor, idee sa-mi notez si io, insomnie, remedii pula, alcool prea tare- risc de ameteala & greata, sot marlan/sugator de coniac din rezervele regale, mutat dulap, pula vin alb.

Ma duc sa fac cea de-a treia incercare de a adormi in noaptea asta.

4 responses to “insomniaca si usor confuza

  1. cartea viselor e un fel de autobiografie paralela. autobiografie emotionala, ai liber sa-l psihanalizezi pe kerouac, in asta consta valoarea ei, pe de-o parte.

    iar ce zici tu ca ti s-a parut interesanta, pai tocmai aia e valoarea literara, scrisul tre sa placa.

  2. 🙂 dap. stiu. si totusi sunt de parere ca pot trai bine-merci si fara sa o fi citit. Sunt carti care te marcheaza, si sunt carti pe care le citesti tocmai din impulsul asta uman de a scobi vietile altora, de a-ti baga nasul in cele mai ascunse colturi ale lor. Ma refer aici numai la cartile care merita citite. Nu vorbesc de maculatura.
    In fine, nu-s foarte coerenta, si nici n-as avea cum. Nu dorm de ceva vreme deja.. azi dimineata am dormit iar aproape 4 ore. not enough as zice.

  3. pe mine m-a impresionat cartea aia.

    • pe mine m-a dezamagit un pic, poate tocmai pentru ca mi-a placut foarte mult „on the road” si n-am mai regasit aceeasi atmosfera, sau mai bine-zis era, dar fragmentata in mii de cioburi. un pic deconcertant pentru creierii mei vraiste de acum. oricum am s-o recitesc in cativa ani si atunci probabil ca imi va face alta impresie. mi s-a mai intamplat. acum de exemplu n-as mai avea rabdare sa citesc balzac, sau dostoievski, dar poate cand ies din perioada asta de rahat, o sa-mi vina iar cheful de carti bune :))

Lasă un răspuns

