starfleet chick


Am dat ieri peste blogul unei tipe care dadea tipsuri foarte ok despre cum sa futi sistemul si sa nu mai folosesti sampon.
http://babyslime.livejournal.com/174054.html
Asta e linkul, pe care evident ca habar n-am cum sa il proptesc mai bine, deci trecem peste asta. Ok. Odata intrata pe pagina, citesc, ma minunez, ma decid ca mi-ar placea si mie sa fut sistemul si sa nu mai folosesc sampon fiindca oricum dau banii degeaba pe el, nu face niciodata ce zice in reclame si in prospecte. Samponul meu pentru indreptarea parului nu mi-l indreapta deloc, se carlionteaza in continuare in toate partile, samponul pentru carliontat parul nu mi-l carlionteaza mai tare, ci doar mi-l face de nu mai pot sa-l descurc.
Trecem si peste asta. Ceea ce m-a socat pe mine, este ca unii oameni pot spune pe pagina lor ca vorbesc „basic klingon”. Moment in care m-a apucat rasul si m-am decis sa ma uit mai cu atentie la profilul tipei. Nu numai ca a invatat klingoniana, daaaar.. a mai studiat si vreme de 14 ani la….. (tantaaaanaaaaaa, tineti-va bine!)

„Schools:

Starfleet Academy – San Francisco, CA (1987 – 2001)”
Si nu, asta nu inseamna ca e calificata sa conduca vreo racheta spre Marte, nici ca a invatat sa serveasca croissants in conditii de 0 gravitatie pe vreo naveta spatiala, ci doar ca a studiat vreme de 14 ANI .. dar mai bine pun linkul sa vedeti si voi
ai rest mai cheis
Lasă un răspuns

