sa visezi, sa dormi


Nu stiu ce ati facut voi, dar eu azi-noapte am dormiiiiit! De pe la 3 pana azi-dimineata la 10 fara un pic. Bine, cu pauze de trezit, baut apa, uitat un pic pe pereti.. Dar am dormit! Ba chiar am si visat ceva, dar nu mai tin minte exact ce. Era ceva in legatura cu jobul. In capul meu se combinasera jobul de la ONG cu ala de la ultima multinationala la care am lucrat. Mai weird de atata… :)) Cui ii pasa? Important este ca am reusit.
M-am uitat la „12 rounds” care e prost dar nu extrem de prost, mie oricum mi-a placut personajul care era extrem de masiv si fuckable. Stai ca pun si poza

Despre actiune nu pot fi foarte sigura, fiindca nu eram prea atenta. Oricum, foarte foarte previzibil. Negrul moare inaintea albului, evident etc.. O porcarie.

Dupa aia m-am mai uitat la cate ceva, pe urma am citit  din „light as a living spirit” a lui Aivanhov. S-a potrivit foarte bine cu starea mea de ieri, m-a ajutat sa ma relaxez si uite ca am si adormit. Am si uitat cum arata soarele de cateva luni incoace.. d-apai sa-l mai si salut dimineata.. De obicei chiar ma trezesc la rasarit, dar acum.. pm. Pentru prima data in viata ferestrele dormitorului meu nu dau spre rasarit, si in general nici nu cred ca am vedere spre est. Cred ca am spre vest si nord. Sau ceva de genul. Cum n-am prea vazut urma de soare de cand ne-am mutat aici, mi-e greu sa apreciez.
Dintre toate activitatile mele cultural-educative de aseara, recomand cu placere cartea lui Aivanhov. Cei care cunosc genul asta de carti in mod sigur o vor aprecia la justa valoare, iar cei care n-au citit si nu citesc decat „cancan” si „click”…cine stie. Poate-i va ajuta. N-as paria pe asta, nu de alta, dar n-are poze cu buci si tate si nici scandaluri.

Lasă un răspuns

