Miss World si-o pompa


Astazi ma dadeam pe net. Si dupa ce am vazut un film foarte frumos si romantic despre care o sa povestesc alta data, dintr-una intr-alta, am dat peste o reclama la un site al unui shop erotic. Si cum pe mine ma distreaza intotdeauna shopurile erotice, am zis ca dupa filmul ala (la care am plans, desi n-o sa recunosc niciodata asta fata in fata cu cineva), merge o portie de ras vulgara. Asa ca am dat click si am intrat.
Manata de o curiozitate mai veche de-a mea, pe care am zis ca e timpul sa mi-o satisfac, am intrat la sectiunea „pompe”. Din nefericire tot n-am aflat cum se umfla o pizda cu pompa, dar poate de vina sunt eu, cred ca am mai zis ca din pdv tehnic sunt aproape retarda. Probabil ca n-am inteles eu sitemul. Dezorientata, nimeresc cu clicku’ pe sectiunea „papusi”. Si acolo dau tocmai peste miss World. Nu ma asteptam sa o gasesc acolo, NU ma asteptam sa arate in felul ala, dar ma bucur foarte tare ca am gasit-o. Sotul meu a zis ca este bestiala, nu stiu daca prin asta intelege ca e foarte frumoasa, sau ca ar fute-o, habar n-am.. radea prea tare si n-a putut sa imi dea detalii.
Trebuie sa marturiesesc ca mie cel mai mult mi-au placut textele. Deci textele de pe acel site fac toti banii pe care-i dau eu pe plata netului. De-acum incolo cand ma voi mai simti trista, romantica, deprimata sau obosita, voi intra pe acel site cu jucarii erotice, si ca prin farmec viata mea va capata sens, ma voi simti iubita exact ca-n filme, ma voi relaxa si mai ales voi rade pana imi voi uda discret chiloteii.
Iata si cateva exemple de descrieri ale minunatelor papusi, pe care nici n-are rost sa le mai comentez. Textu’ spune totul:

„Atunci cand exigentele estetice intalnesc performantele tehnologice rezultatul nu poate fi altul decat o amanta perfecta! Cea mai cunoscuta printre semenii ei pentru inimaginabila putere de satisfactie si infinita atentie, nobila europeana are suprafata cat se poate de moale si elastica, iar orificiile utile ii sunt vibratile. Pentru a se potrivi cu diferitele stari ale tale, sistemul de vibratii iti permite sa o pui in miscare in 5 feluri, iar daca are nevoie de retus, te poti folosi de kitul pentru reparatii. Apreciaza suflul de noutate.”

Sexdoll e pentru amor in detasare absoluta, or nimic nu poate fi mai placut si mai lipsit de complicatii afective decat sa te cufunzi in profunzimea celor trei orificii primitoare fosforescente, pentru mai multa sclipire si mai eficace exercitii de buna dispozitie. Calitatea materialului vorbeste despre calitatea actului. Apoi retine: Sexdoll e pentru sex.”

In frivolitatea tineretii si in propriile ei traditii, poti sa gusti din prospetimea jucata a lui Young Love. Te poate multumi cu multiple orificii la dispozitie si la fel de multa discretie.” Adaug doar ca aceasta papusa are ca sex tag: naturala tinerete gonflabila si ca e de apreciat ca e discreta si ca nu se lauda pe la colegele ei ca o futi, si nici nu te suna sa-ti spuna sa-i cumperi tampoane in drum spre casa.

„Pentru impreunari dulcege si supuse, Mimi Honey nu poate fi decat dezmierdata si rasfatata. Si apoi recunoscatoare pe masura oferindu-ti atentia celor trei orificii. Daca e companioana potrivita, nu ezita!”

Si preferata mea, za best of za best, spargatoarea de inimi si de pusculite a labagiilor satui de laba:

„Cu putin efort ai putea sa posezi o Miss World personala, preocupata de aparitia ei tulburatoare, de efectul parului lung si matasos, de parfumul pe care il poarta si de infinita placere a atingerii. Prin urmare, nu este o alta companie mai pretioasa.”

Dupa imaginea asta care-mi va ramane multa vreme pe retina, cred ca nu mai are rost sa mai spun ceva.

6 responses to “Miss World si-o pompa

  1. Ala roz de sub barbie e un sfarc?? Hahaha…

  2. =)) =)) ce dereglat tre sa fie un distrus momit cu astfel de texte bag pl!

    • dar de porcii si oile din plastic ce zici? ca au si d-alea prin sexshopuri :)) Probabil ca fermierii veniti la oras cu treburi, se duc si-si cumpara o oaie de plastic, sa nu se simta singuri :))

  3. alea nu-s pusculite? =))

  4. Doar daca respectivul vrea sa se duca la o banca de sperma cu „pusculita” :)) :)) :))

Lasă un răspuns

