to be or not to be. gay.


Acum cativa ani, intr-o sambata seara pun gheara pe mascul si-i zic: intepenesti langa mine pe canapea, ne uitam la un film, nu mai stai si te joci pe calculator, nu pleci nicaieri, nu te pishi, nu nimic. Clar? Clar. La tv era un film cu Patrick Swayze. Mie imi place de el inca de pe vremea lu’ Dirty Dancing, dar nu ma pot astepta ca un barbat sa poata intelege asta.In filmul asta, Patrick  juca rolul unui travestit. Misto film, doar ca masculu’ a zis ca e prea gay, si ca de ce il chinui si-l pun sa se uite la asa ceva. L-am potolit promitandu-i ca a doua zi mergem la film in oras, ca tocmai aparuse Mala educacion si vroiam sa-l vad.
A doua zi ne punem ciorapi curati, bani in portofel, ne dam cu parfum si plecam la film. Incepe filmul, era tocmai cu Gael Garcia Bernal, care desi e brunet este unul dintre cei mai fuckable indivizi de pe planeta. Io intru in transa, al meu incepe sa se foiasca. Il ignor, vad filmul desi nu pot sa spun ca mi s-a parut la fel de bun ca celelalte, iesim. Masculu: auzi, daca ma mai culturalizezi mult cu forta, o sa-ncep sa o iau razna. Ce naiba ma pui sa ma uit la poponari?
Masculu’ fiind exact genul de individ caruia ii place ca are par pe cur, si care crede ca daca cineva e gay, chestia asta se poate lua cumva ca un virus. Sau poate ca se crede atat de irezistibil, incat niciun gay n-ar putea sa se abtina sa nu-i infiga ceva in cur. Whateva’.
Cu cateva zile inainte, vobisem cu unul dintre prietenii mei, actor. Si-mi zice ca joaca luni la Green Hours, si ca daca am chef sa vin, imi rezerva o masa langa scena. Eu, snoaba, fitzoasa fitzoaselor, pasionata de teatru, zic: sigur ca venim. Ne vedem acolo.
Asa ca luni seara, iata-ma tarand dupa mine un mascul un pic reticent. Care mascul tot batea campii ca de ce il chinuiesc eu cu filme cu poponari.  Ce? Ii bat cumva un apropo? Ca lui nu-i place sa vada doi barbati pupandu-se si mangaindu-se. Incepem o discutie despre functia esteticului, eu argumentand ca doua pitzipoance lingandu-se nu-i provoaca nicio reactie adversa, iar pentru mine doi masculi cu cururi frumoase sunt doi masculi cu cururi frumoase, nu conteaza daca prin capatul de-acolo iese o vaza plina de trandafiri sau nu. In fine, se mai potoleste un pic, ajungem la Green Hours, ne salutam cu prietenul meu, ne asezam la masa. 30 de cm deparatare de locul actiunii. Incepe piesa. Desi nu era o comedie, la un moment dat am inceput sa rad. Imi ieseau ochii din orbite, ma sufocam, ma chinuiam sa raman in pozitie sezanda pe scaun si sa nu cad sub masa.. De ce radeam? Pentru ca pe scena, prietenul meu J se pupa cu un alt mascul. Barbata-meu sa moara si nu alta, incepuse deja sa creada ca fac misto de el, ca am pus la cale o conspiratie ( ca sa ce?), ca el in viata lui nu mai merge la film sau la teatru cu mine, ca ar fi fost dragut daca in loc sa ma tavalesc de ras ca o dementa, as fi inteles ca anumite lucruri lui chiar nu-i fac placere etc.. Bine, discutia asta a avut loc dupa ce s-a terminat piesa, fiindca nu l-am lasat sa se ridice si sa plece.
Asa ca vreo jumatate de an dupa faza asta,  m-am distrat spunandu-i bancuri cu poponari.

2 responses to “to be or not to be. gay.

  1. 😀 😀
    Si masculu tau e super-fun cand se supara 😀

  2. oooh, daaaa, ar trebui sa vezi cum face :))) iar eu ca o nemernica, m-am distat pe seama lui.
    a mai fost o faza tare asta-vara, in outletul ala din militari. Ne batzaiam noi prin magazine, eu incercand sa-l conving sa-si cumpere o pereche de pantaloni de in beige. La un moment dat, vad perechea perfecta. Erau al naibii de scumpi cu tot outletu’ lu’ peste, dar erau absolut superbi. Eu trageam de mascul, si-i aratam si camasi care s-ar asorta cu pantalonii, el nu si nu. La un moment dat, marai la el si-i zic: de ce nu poti sa fii si tu macar un pic gay, chiar nu inteleg. N-ai pic de sensibilitate si simt estetic!
    ma intorc pe calcaie, si dau nas in nas cu vanzatorul. care dupa cum arata era putin mai mult gay :)) Tipul zambea, dar n-a zis nimic. L-am vazut pe al meu cum isi strange preventiv curul ca sa nu-l agreseze „poponarul” :)) asa ca am iesit fara sa mai incerc sa il conving.

Lasă un răspuns

