vise


N-am chef de scris zilele astea. Ma uit la filme tampite, ma uit pe pereti, ma infasor mai bine in patura si imi indes capul sub perna. N-am chef nici de citit. Cand n-am chef de citit inseamna ca e grav. Nu ma doare nimic in special, sunt destul de calma, mi-e doar incredibil de somn pentru ca nu dorm destul. Ma chinui sa mananc pentru ca mi se intampla sa uit, uit sa beau apa si ma trezesc cu buzele uscate, evident ca am uitat sa ud si florile zilele astea.
Vreau doar sa fie cald, sa iesim pe undeva si sa trebuiasca sa ma imbrac frumos. Mi-am cumparat un sacou de catifea neagra, este absolut superb, dar fusta cu care s-ar fi asortat, a ramas in Ro. Da, da, stiu. Sunt incredibil de superficiala. Dar ce pot sa fac? Am un sacou frumos, si vreau sa ma imbrac cu el. Imi place cum ma simt cand ma imbrac bine, cred ca femeile cu emanciparea asta de cacat, au facut una dintre cele mai mari greseli din istorie. Mi se rupe de faptul ca barbatii sunt platiti mai bine ca noi. Chiar si dupa ce-au facut sufragetele scandal, ei continua sa fie platiti mai bine decat femeile.  Nu ma intereseaza. Cred ca femeile chiar erau mai fericite atunci cand isi asteptau barbatul acasa imbracate frumos, cu pantofi cu toc si perle la gat. Coafate atent si cu unghiile impecabile, pregatind un Martini si anuntand ca cina e gata in 30 de minute. Eu defilez prin casa dupa caz: in boxeri, in pantaloni de pijama, in pantaloni de trening, foarte rar in blugi sau in colanti. Cand am chef gatesc, cand nu, scobesc prin frigider si mananc ce-mi cade sub ochi. Bauturi nu prepar fiindca noi nu prea bem. Poate ca am bea ceva bun din cand in cand, dar ne e lene sa preparam.
Mi-ar fi placut la nebunie sa-mi petrec timpul plimbandu-ma, avand grija de mine, citind, ajutand diverse organizatii caritabile.. Si normal ca mamele aveau timp si rabdare pentru copiii lor, de-aia parintii nostri n-au crescut asa capiati de cap cum am crescut noi.
Plus ca am incercat treaba asta cu muncitul. Not funny, zau asa. Am fost si workohoolica, dar din fericire mi-a trecut.
Muncesc de la 17 ani, de cand am vrut sa-mi cumpar eu blugi pe banii mei, si de-atunci nu m-am mai oprit. Munca sux.
Vreau si eu sa fiu frumoasa, sa nu mai fiu stresata, sa plece masculu la munci, si cand se intoarce sa simta ca vine intr-o oaza. Sa se auda jazz in surdina, sa fie ceva bun in cuptor…

vise.

Lasă un răspuns

