it sux


I’m such a redneck, baby :))
Zac in pat cu o punga de muci langa mine. Bine ca am reusit macar sa ma tarasc pana in bucatarie sa iau o punga pentru gunoi, sa adun hartiile de pe langa pat. Ziceam ca-s redneck fiindca in loc de servetele (care e scumpe breh), folosesc hartie igienica. Suluri intregi. Incep sa arat ca Rudolph, singura diferenta este ca eu mi-am taiat unghiile de la picioare, deci n-am copite.
Da, stiu, nu-i amuzant deloc. Da’ nici pentru mine nu-i. Toata noaptea am stranutat si mi-am suflat nasul.
Azi-dimineata am stat si m-am uitat la american idol. Imi place sa vad cum reusesc oamenii, cum primesc sanse, imi place sa-i vad fericiti. Si recunosc, am ras cand am vazut cativa dintre distrusii care au participat.
Ihhhhhhh.  Ma intrebam ce naiba fac eu aici, unde nu cunosc limba, imi scrantesc creierii incercand sa vorbesc si sa inteleg germana, n-am bani, n-am nika…si totusi nu m-as intoarce in Ro. Sa stau din nou la socrii, sa spal wc-ul dupa ce se caca socra-miu, ca el considera ca e sub demnitatea lui sa-si curete vasul de WC dupa ce-l foloseste, sa aud iar comentarii cretine in legatura cu orice, sa stau sa vanez un job de asistenta sau secretara, ca deh.. posturile de manager sunt atat de putine ca nu te mai angajeaza nici naiba, cu toata experienta ta..
Sa ma muste cainii, sa ma isterizeze vecinul tigan cu scandalurile si manelele lui, sa calc in scuipati si in cacati pe strada.. si pentru ce? Doar ca sa vorbesc limba? Si la ce ma ajuta sa inteleg cand ma injura tiganii pe strada sau cand imi  soptesc mizerii labagii pe langa care trec?
Hm. Mai bine nu.
Am sa mai strang din dinti cat am sa mai pot. Chiar si fara bani si fara suport aici, tot mi-e mai bine ca acolo.
Whateva’.

Sunt pissed off.  O sa-mi treaca.

Lasă un răspuns

