intelectuala perfecta


Gata, m-am hotarat. Trebuie sa infiintez „coltul cu nebuni”. Iar acolo am sa indes intru deliciul celor cu aichiu mai mare decat numarul de la pantofi, pe toti cei si cele care-mi cad in mana. Nu, nu-s vreun pui de psiholog, dar daca o persoana e sarita de pe fix, iti dai seama si fara diploma. Iti trebe’ doar doi neuroni care sa functioneze acceptabil.

Nici nu stiu cu cine sa incep. Oscilez intre duamna care vrea sa interzica desenele de pe cartoon fiindca cica-s prea violente, si duamna care e o intelectuala perfecta. Cred ca mai degraba varianta 2.

No, ashe!
Iata adresa blogului dumneaei. Nu, inca n-am invatat sa pun link de una singura, si nici n-am chef sa stau sa sap printre butoane.

http://amycommunications.wordpress.com/2009/01/

Ca sa va spun si cum am ajuns sa citesc ce scrie duamna. Ma dadeam eu pe net, si dau peste blogul lui Andrei Gheorghe. Da, AG cum i se mai spune. Blog in care abereaza. Nu ca abereaza, dar vorba unui blogger (http://animaloo.wordpress.com): se pisa pe logica.

In fine, undeva in dreapta, il avea pe Ion Iliescu la blog roll. Numai simplul fapt ca-l poti avea pe Iliescu la blogroll imi provoaca spasme de ras. Ma gandesc cu seriozitate sa-l adaug si eu, doar asa, ca sa intre dupa el sustinatorii si sa dea de mine. :))
Ca sa revin, ca am cam divagat: undeva pe prima pagina a lu blogu lu domnu Iliescu (ce bine suna:))), comenta o duamna. Care am citit si nu-mi venea sa cred. Si-am dat click sa vad ce-a mai scris duamna respectiva.
Imi permit sa citez aici din profundele tulburari metafizice cu care se confrunta personaja:

„eu m-am remarcat încă din copilărie ca fiind printre acei foarte puţini supradotaţi însă în mine nu s-a grăbit nimeni niciodată ca să arunce cu bani de meditaţii şi resurse de orice fel ca să mă transforme într-o olimpică internaţională sau altcumva: nici părinţi, dar nici profesori, nicidecum. Şi singurul ajutor pe care l-am avut ca să devin ceea ce sunt chiar dacă unele şi unii dintre voi nu vor să recunoască că eu aş fi sau nu pentru că aceşti-aceste chiar nu reuşesc să o facă nicidecum: a fost că eu am fost ţinută în mijlocul vostru-ca popor, deasupra căruia numai spiritul meu s-a ridicat şi-atât. Cu toate acestea, îmi amintesc cu exactitate faptul că, pentru ca eu să fi devenit o intelectuală perfectă dar fără să am multe titluri aşa cum sunt acum, nu am avut nevoie decît să mă clădesc, în copilărie-aolescenţă-tinereţe-şi acum exact într-un anume fel: să învăţ ce înseamnă reguli de politeţe şi de ce anume trebuie să am respect faţă de toţi acei care sunt cît de cît civilizaţi. Şi pentru asta, nu am învăţat decât un lucru: cum să fii echilibrat şi să ştii cînd să renunţi la poftele normale pentru oricine şi când anume nu şi mai ales să mă învăţ la orice vîrstă cu zicala: ‚ce ţie nu îţi place, nu face nici celuilalt nicidecum’. Bineânţeles însă, că şi plăcerea asta se învaţă în mai multe moduri şi mai ales prin mai multe experienţe conştiente ale vieţii . Şi, trăind printre oameni săraci dar cu respect faţă de cei deasupra lor, am învăţat un lucru esenţial: să îl privesc pe acel care îşi face timp să îmi adreseze un cuvânt cu infinit respect şi să îl pun înaintea mea şi al copiilor celorlalţi mereu. Şi voi continua să o fac mereu, chiar şi acum la maturitate, dintr-un singur motiv: că ştiu ce importanţă au regulile de politeţe în construirea unei relaţii de orice fel: profesional, intim, personal etcaetera.”

Priceless, aint’ it?

Imi place cum spune ea ca s-a nascut supradotata dar fara noroc in viata, ca n-a trimis-o nimeni la olimpiade, si cum a fost ea tinuta in mijlocul nostru ca popor, deasupra caruia doar spiritul i s-a inaltat. Imi dau lacrimile, nu alta.. Si cum s-a zbatut ea de acolo, de deasupra poporului, sa devina o intelectuala perfecta, si cu multe titluri.. Geezas!
Nu mai insist.

Mai spun doar ca madama in chestiune are o manie de-a scrie bucati de text in engleza. La inceput credeam ca o face la misto, asa cum o facem cu totii. Dragut, dar gresit! (asa cum ar spune unul dintre personajele mele preferate dintr-un desen animat cu doi caini prosti)
Imi permit sa o citez din nou pe madama:

„And to start with the past Wednesday, me I’ve had a little bit of marketing with Mihai in Novotel, while he was talking to an extremely fat guy to show me and everyone ‘he’s got the power in life’.(while I’ve been careless with them ‘to have the power’ as usually).
In the meantime, a few young Romanian representatives came in, and being rude(naturally borned Romanians!) they never told they came at the gym as they saw me performing there: and me in the swimmingpool, I had a little conversation with Mihai to explain him the architecture of the building, by the means of my poor but rich knowledge in the Physics, the Mathematics and the Building Sciences.
And all of these, while I had in mind my Thursday attending in “Inima de caine’ after my favourite Mickhail Bulgakov, in the National Theatre of Bucharest. That happened to have an excellent distribution and an incredible & great performance, indeed. An excellent show it has been, I bet it has been uniquely and great performed in Europe. I strongly recommend it to be seen and watched, indeed.
In the meantime, only because I showed my lack of respect for the ugly English persons and the ignorant peasants that came there, I’ve started to be talked about like I was a fat woman(!!My God!!)
And all of these ignorant peasants in Bucharest to have relatives in the countryside(I don’t, dears!) tried to impose me I’ll be ‘fat’(Oh, my Lord) only because I do look very-very- very slim but not anemical and ugly, like they need me to look alike.”

Gata, sunt fana lu’ madama asta. O iubesc, i-as posta toate articolele la mine pe blog. N-as reusi sa fiu atat de funny nici intr-un catralion de ani.

later edit: am mai gasit o bucata semnificativa

„De ce ma implic eu, Amy Neagoe fiind managera si ziarista a companiei virtuale Amycommunications.com,  in justitie-legislatie-politica-treburile societatii Natiunilor Unite si incepand cu Romania, acum!? Raspunsul este simplu: datorita conformatiei mele cerebrale specifice(intelectul meu pragmatic si permanent activ si care ma impiedica ’sa carcotesc’ si ’sa fac politica’ prin vorbe numai in casa-pe strada-pe la servici, intre colegi etcaetera) si a experientei mele de viata); impreuna cu experienta mea unica de viata(si de moarte) pe tot Globul Pamantesc.”

That explains it.

5 responses to “intelectuala perfecta

  1. deci femeia e schizo. 100%

    ca troll nu e

    • n-am zis ca e troll :))
      Da, stiu ca in mod normal nu ma amuza cei cu dizabilitati, dar tipa asta… sorry. Ma simt o ticaloasa, dar nu ma pot abtine sa nu rad.

  2. mi-a dat-o si mie animaloo. din aceeasi categorie a pizdei analist politic, recomand una si mai sarita:

    http://www.veraland.ro

  3. Mda. Gagica e nu schizo, fiindca nu aude voci, e paranoica, fiindca e convinsa ca a fost, e si va fi persecutata. Mie-mi place cum pune ampulea â in „Bineânţeles” si î in „cît de cît”.
    Olimpica, ce mai. (io macar de-al dracului scriu cum am invatat pe vremea mea, cu „sînt” si „mîine”…
    Fatooo, esti criminala, parol!
    Cum am timp iti iau blogu’ la citit pe indelete.

    • Merci 🙂
      N-ai sa gasesti chestii interesante. Poate doar un fel de radiografie a modului in care incerc sa n-o iau razna 🙂

Lasă un răspuns

