horror show sau fashion outlaw


 

Ete si poza cu pantofii. Ma oftic ca n-am reusit sa le fac o poza mai buna, sa se vada ce frumos imi sta mie cu ei. Da’ cum la 12 jumate noaptea n-am nici inspiratie si nici chef sa ma batzai in chiloti prin casa si incaltata cu pantofi cu toc..
Da’ eu deschisesem wordpressu’ ca sa povestesc altceva. Intre timp am fost deturnata de facutul pozei, de touchpadupulii, mi-am dat seama ca mi-e foame desi azi am mancat ca un porc..
Stau pe pat cu picioarele incrucisate, si cu laptopul in fata mea. In pozitia asta sexoasa rau constat ca-mi atarna burta peste marginea chilotilor de futut. Constatarea asta ma face sa-mi mai dau odata seama cat de mult am mancat azi, si nu stiu de ce, dar foamea e tot acolo. Nu-i scarbita deloc de spectrul ingrasarii, de infioratoarea posibilitate de a fi nevoie sa-mi schimb garderoba, nope. No way. Mi-e o foame de-as manca tastele.  Brb, ma duc sa-mi fac un sandwich.

>>>>……blo scotoceste prin frigider, si-si da peste mana cu care a inhatat o bucata de slana. Esti nebuna complet? Se intreaba Blo profund socata de gestul compulsiv de-a inhata chestia aia cu intentia de-a o manca. Daca o mai las mult aici, o sa se strice, isi raspunde tot ea, invartind privirea prin bucatarie in cautarea usturoiului sau a cepei. 
…… cititorii se intreaba: a mancat oare Blo slana cu ceapa la 1 noaptea? …… raspunsul este da. Blo s-a mutat in bucatarie cu toate cablurile dupa ea, si-a luat un fund de lemn pe care intins in mod estetic slana, painea si ceapa, si se bucura acum de proprietatile curative ale cepei. <<<<<

Si da, am si chiloti de futut. Si p-astia nu mi-i pun doar cand am eu chef sa ma simt atragatoare, ci mai ales cand am chef sa sar pe mascul. Ceea ce am si facut cu succes un pic mai devreme.
Evident ca acuma el sforaie cu partzuri, si mai avea cate un acces de tandrete in care incerca sa ma ia in brate cu tot cu laptop. Nu conteaza ca stateam in fund, nu conteaza ca aveam casti in urechi, intindea o laba si mi-o proptea peste brate. Alea care imi ajung din umar pana la tastatura. Si ma tragea pe spate, ca sa ma cuibaresc langa el. Dupa mine veneau castile, dupa casti (daca nu sarea jacku’), venea si laptopul. Si intre laptop si laba lui, picioarele mele ramase incrucisate in aer. E de vazut, n-am cum sa descriu toata actiunea.

Ah, cred ca in seara asta vroiam sa povestesc tot despre cat de anti-fashion sunt eu.
Printre chestiile mostenite genetic de la maica-mea, sunt cartile, parfumurile si pantofii. Dar crescand io asa, si fiind o adolescenta usor zbanghie, aveam pretentia sa-mi formez propriile gusturi in materie de orice.
Asa ca atunci cand mi-a cumparat maica-mea o pereche de ghete absolut superbe, eu le-am asortat cu o pereche de raiati maro-roscat, un tricou roz cu un dinozaur pe el, pe care scria cu roz si cu verde I Love NY, si un poncho absolut bestial. Nu, nu se purtau ponchourile pe vremea aia, intelectualii rasati (adica vecinii mei de cartier) urlau dupa mine: uite-o si pe aia cu patura pe ea! Deci nu, ponchourile nu erau la moda pe atunci. Au fost abia la vreo 3 ani dupa aia, si atunci pentru putin timp. Doar ca eu am ramas cu un amor nepieritor pentru obiectele astea de imbracaminte, si am si acuma 2. Unul negru si unul alb. hehe.
Dar ca sa revin. Ghetele cumparate de mama: negre, din piele fina, lucrate manual, cu talpa de talpa, ca forma pareau barbatesti, dar erau extrem de elegante si de frumoase. Evident ca mi le luase de la cineva care stia pe cineva, care fusese nu stiu unde.. Plm.
Acuma nu ca refuzam din start sugestiile maica-mii in materie de imbracaminte, ca doar ea imi cumpara toalele, dar aveam stilul meu de-a le combina. Dupa cum spuneam mai sus.
Dar cel mai tare mi-a placut combinatia de : primele mele cizme cu toc (Guban, frate!), costum din lana fina de culoarea ierbii, camasa de matase roz (sic!) si o esarfa de 2m jumate, innodata sub forma de funda, in par.
Asta pentru ca m-a obligat sa ma imbrac in costum si sa-mi pun cizmele. Biata mama. S-o fi gandit ca n-am ce sa stric la outfitul asta, asa ca nu mi-a listat alte indicatii sau interdictii :)). Daca nu m-ar fi frecat la cap, mi-as fi pus un pulover si blugii, si gata.

Tot la capitolul: cu asa ceva nu m-as mai imbraca in veci! trebuie sa povestesc si despre perioada in care blugii mei levis (aia pentru care m-am muncit eu o intreaga vacanta de primavara) se rupsesera la genunchi, asa ca i-am facut bermude, normal. Si cum afara se facuse un pic frig, iar eu nu vroiam sa renunt la ei, i-am purtat cu ciorapi negri. Era asa: adidas gheata negru, sosete albe rulate pe glezna ca pe vremea aia nu se gaseau sosete scurte sau poate nu-mi cumpara mama, dres negru lycra (moaaaaama ce-am mai bagat vecinele in boala, ca aveam ciorapi d-aia scumpi si care nu se gaseau), bermude albastru spalacit, tricou pana la buric, geaca de blugi.
Eh? Horror, nu-i asa? Culmea a fost ca desi nu m-a inspirat nimeni sa ma imbrac asa, am vazut ca s-a mai facut asta. Normal, nu-i nimic nou sub soare.
Tot din categoria: hai sa vedem daca-i crapa mamei un vas de sange pe creier, vreau sa mentionez si vara in care am fost cu ei la mare, si ne-au cumparat mie si sora-mii tricouri de marinel. D-alea albe cu dungi albastre, sau invers. Ce era misto la astea, era ca la spate aveau un decolteu in V, care se continua cu nasturi mari, albi.
Nu ca nu mi-ar fi placut tricoul, dar mama mi l-a cumparat un pic prea mare pe al meu. Nush’ la copila cui se gandea ea, da’ sigur la mine nu, ca eu eram ca o scobitoare. M-am enervat ca n-a fost in stare sa-mi ia macar odata ceva care sa-mi placa si mie, si l-am purtat tot restul verii prin Bucuresti, pe post de rochie. Cu tot spatele gol, ca-mi ajungea V-ul ala pana aproape de dunga de la chiloti, si se termina undeva intre genunchi si ..again… chiloti.
Ajunge cu povestile despre fashion horror show. Tre’ sa nu uit sa povestesc alta data despre camasa mea de matase roz. Foarte roz. Roz bombon e palid si-are tuberculoza pe langa rozul camasii mele. Camasa pe care am purtat-0 cu costumul ala verde inchis.

6 responses to “horror show sau fashion outlaw

  1. Imi plac la nebunie pantofii!! am vazut si io o pereche asa si am vrut sa-mi iau insa… nu mai stiu de ce nu i-am luat.
    Sunt f f misto.

  2. 🙂 azi-noapte am visat o pereche de pantofi super misto. n-am vazut modelul pe nicaieri, poate-o sa il gasesc la un moment dat, cine stie 🙂

  3. omg ,cat am ras la faza cu patura 😆

  4. . . .imi place stilul tau de a scrie.

  5. iar am avut parte de o portie de ras. . .

Lasă un răspuns

