rulz to be me!


Ca sa n-adorm, ca am treaba mai tarziu, m-am dat pe niste bloguri. Frumoase. Pline de simtire, aripi, doruri etc etc

Mi-e cumva mila de persoanele respective. Adica vreau sa spun ca se vedea clar ca ar fi fost mai sincere (persoanele), mai aproape de ceea ce simteau cu adevarat, daca si doar daca blogul lor ar fi fost anonim.
Pe de-o parte te gandesti: uite, acum ma vor vedea cu totii asa cum sunt, vor intelege cat de sensibila/macho sunt eu cu adevarat, vor avea revelatii in fiecare zi, pentru ca ceea ce scriu eu este atat de profund, incat chiar si cel mai putin inzestrat dintre cititorii mei, va gasi un miez plin de semnificatii.. si alte cacaturi de genul asta.
Si de fapt ce se intampla? Toti cunoscutii tai afla ca ai blog. Si incep sa citeasca, si sa comenteze. Si sa te atace fiindca ai uitat sa pui pe blog ca te-ai intalnit cu el/ea cu o zi in urma, si n-ai mentionat nimic despre acest important event.
Sfarsesti lamentabil incercand sa scrii in continuare pentru a nu-ti pierde cititorii, desi ceea ce simti cu adevarat este ascuns undeva atat de adanc incat nimeni nu mai reuseste sa inteleaga ce-ai vrut sa spui.
Nici tu nu ai idee  ce ai vrut sa spui cand ajungi la punctul de final.
Reiese un text aproximativ ermetic, cu vagi urme de simtire.

De-aia zic eu: anonimatul rulz! In afara de J care ma cunoaste de ceva vreme, si care ma accepta intotdeauna exact asa cum sunt, toti ceilalti cunoscuti ai mei ar fi strambat din nas cel putin odata pana acum. Poate si fiindca aici pe blog se vede o parte a mea pe care in general n-o afisez.
Hmm.. chiar si asa, sub protectia anonimatului, imi dau seama ca tot nu vorbesc despre ce este cel mai important pentru mine. Pentru ca e doar al meu. Pentru ca si viata asta despre care povestesc eu, este a mea, si macar asa, virtual, nu vreau sa le amestec. Aici e locul in care dau cu capul, in care injur, in care ma enervez, in care-mi permit sa zic ca-mi bag pula. Altfel sunt o persoana foarte responsabila si foarte bine-crescuta. Mai putin educata, dar foarte bine-crescuta :))

Ceea ce va doresc si voua.

4 responses to “rulz to be me!

  1. ce mai faci, tu fata? ti-ai facut blog, vad. scrie si de mine, te rog!
    serios, scrii fain.

  2. pai musiu Bender.. io as scrie, da’ da si tu un link ceva (am scris din greseala lick :))) da’ am corectat, da?)
    ca nush ce sa scriu. nu te cunosc.

  3. era o glumita vizavi de faza cu anonimatu.n-am link ca-s troll sarac.
    partea ca scrii misto ii sincera. (am scris muisto da’ am corectat :)))

  4. :)) azi pricep mai greu.
    multumesc. incerc doar sa n-o iau razna definitiv :))
    Ma panicasem cand am vazut ca ma iei cu „ce mai faci, tu fata?”, c-am crezut ca ma stii. Si ca incepi sa spui la lume ca uite baaaah, blo si-a facut blog.
    Nu ma mai speria asa :))

Lasă un răspuns

