ramas bun.


Mi-e frig.
Soacra-mea era beata ranga. De data asta o inteleg. Cred ca am sa ma duc si eu spre dulap in cautarea unui pahar de coniac. Bunicul moare. Acum. In timp ce eu mananc, ma cac, dorm sau scriu tampenii pe blogul asta, bunicul moare.
Si nu pot sa vorbesc cu el. Pentru ca in familia asta dementa, eu sunt intrusa. Eu sunt outsiderita, eu n-am drepturi egale cu membrii clanului, desi ma cunosc de aproape 10 ani. Eu n-am dreptul sa vorbesc cu un om pe care il iubesc.
Oricum n-as fi stiut ce sa-i spun. Poate doar ca tin foarte tare la el, si ca-mi pare rau ca se duce, dar ca sunt fericita pentru ca va sta acolo sus, in rai si va da din aripi printre ingerasi. Cred ca e prima data cand imi pare rau cu adevarat, din tot sufletul, ca se duce cineva. In general reactionez destul de tamp la auzul vestilor de genul asta. Incerc sa ma focusez pe faptul ca respectivii au scapat de durere, de mizerie, de tot ce e rau.
De data asta nu. De data asta ma doare si pe mine.
As vrea doar sa-i iau mainile in mainile mele si sa-i spun sa se duca linistit, noi o sa fim bine. Si ca o sa ne vedem mai tarziu, o clipita pentru el, o vesnicie pentru noi.
Ramas bun, tataie „Mititica”.

15 responses to “ramas bun.

  1. Imi pare rau, sincer…

  2. multumesc.
    e un om bun. tare bun.

  3. Am si eu un bunic („real) la care tin extraordinar si e cam bolnavior. M-a crescut de cand eram cat un cacat, si un cacat. Cu toata mentalitatea fatalista a pizdii pe care incerci sa ti-o asumi de la 14 ani in sus, nimic nu te pregateste pentru o chestie de genul asta. Sucks really

  4. Nu ma ajuta cu nimic, nici cinismul, nici simtul umorului, nimic. Simt doar ca pierd ceva. Eu, personal. Egoism, I know, dar nu ma pot impiedica sa simt asta.

  5. Acum daca as da-o pe teorii, nu cred ca ai motive sa te simti egoista. Din moment ce pierzi ceva, se presupune ca erai deja in posesia acelui ceva. Fiecare persoana importanta isi aroga drepturile in inima si gandurile noastre.

    • rezon. mi-e greu sa cuantific ce am castigat si ce am pierdut in mine si din mine in tot timpul asta, de cand il cunosc. desi asta ar fi singura masura in care poti determina impactul cuiva asupra vietii tale.
      stiu doar ca ma doare acum. atat. o sa-mi treaca, lui nu-i placeau oamenii tristi. radea mult, glumea mult. am sa rad si am sa glumesc in continuare. asa cum unii varsa un pahar de vin pe jos pentru sufletul mortilor, asa am sa rad eu, si-am sa ma uit spre cer.

  6. That’s the SPIRIT (<–see what I did there?) :))

  7. offtopic dar banuiesc ca nu imi poti spune cum dracu am ajuns pe blogul tau ?

    • chiar n-am idee. in general sunt profund surprinsa cand aterizeaza cineva aici. cautai cumva „pizde umflate cu pompa?” ca atunci inteleg. nu-sh de ce imi trimite gugalu numai referinte d-astea :))

  8. Nuuu…doar pizde, ocazional, fiind burlac si emigrant si nu pe google in mod sigur. Intre timp mi-am amintit, ai postat pe ceva blog pe care il citesc regulat si ma distreaza (milfsipetrov) 🙂

  9. Imi pare rau. Te inteleg foarte bine – eu sincer nici acum nu m-am impacat cu moartea lui socra-miu si a trecut un an jumate.
    Imi dau seama ca nu suna pea optimist ce am scris.
    Hugs.

    • asta este. ce pot sa fac..de impacat ma voi impaca. ce nu-mi place mie este perioada asta in care stam si asteptam sa moara. si nu stim cand, ne e teama ca la fiecare apnee gata, s-a dus.. si el stie ca se duce, si as fi preferat sa se fi dus mai repede, sa nu se mai chinuie atat. e sedat cu morfina aproape tot timpul, dar nu-i usor. tot are dureri, se chinuie sa mearga singur la baie..

  10. E nasoala asteptarea asta.

Lasă un răspuns

