still not smoking


Ce vorbesti Frantz? Masculul e in toane un pic mai bune. Mi-e greu sa cred ca si-a dat seama ca s-a purtat ca un ticalos. Mai degraba cred ca e prea deprimat ca sa mai consume energie uitandu-se urat la mine.
Afara e frumos, vad niste urme de soare, dar eu n-am chef sa ies. Mi-e frig tot timpul, si desi vad ca s-a mai topit zapada din cauza ploilor de zilele astea, inca nu indraznesc sa sper ca vine primavara in curand. Anul trecut de ziua sora-mii in martie inca ningea, ploua si numa’ cald nu mi-a fost.

J isi face planuri sa iasa in oras cu masculu’ ei, eu nu-mi aduc aminte cand am iesit ultima data cu el sa ne rasfatam un pic. Vreau la un concert, vreau la o expozitie, vreau un pic de culturalizare. Vreau carti!
Sunt plictisita si imi cam vine sa musc oamenii de beregati. Da’ tot nu fumez.

Lasă un răspuns

