funky Bahia


Iubesc melodia asta. Pe insula mea cu cocotieri, melodia asta se aude dimineata cand deschid ochii.

Sergio Mendes e absolut genial. Chiar si in combinatie cu Will I am, care nu-i rau dar pur si simplu imi displace mie. Nu stiu de ce imi aduce aminte de un personaj de desene animate, un maimutoi, un babuin parca. Ihhh, am un lapsus. Era pe cartoon acum cativa ani.
FUCK. Sunt batrana! Am scris un pic mai sus ca desenele alea erau pe cartoon acum ” cativa ani”. Ok, in cazul asta, cativa ani inseamna vreo 10. Cand ajungi sa te referi la o decada ca fiind „cativa ani”, you’re fucking old.

gotta go kill  myself

later edit: fiindca-s batrana, ete ce-am mai gasit tot ascultand muzica braziliana pe iutub:

Anul lambadei: primul meu boyfriend, blond ochi albastri, rugbyst, ma ridica deasupra capului cu o singura mana. Cunoscut in tabara la ski, dupa ce mi-am rupt niste chestii, dar mergeam in disco si dansam lambada avand genunchiul de marimea unui pepene mai mic. Ieseam cu el la plimbare si nu-l lasam sa ma pupe, ca nu stiam cum se face chestia aia. Probabil ca lipsa mea de experienta l-a enervat, asa ca la un moment dat  s-a saturat si m-a parasit. I was a little bitch, wasn’t I?
Oricum eu ma bucuram doar ca am cu ce le scoate ochii proastelor de la liceu. Ca pe mine ma astepta cel mai misto tip la gard, nu pe ele :)))
Si iata cum V. (ca V il cheama), a deschis un lung sir de culturisti, roacheri, judokani si cantareti la chitara, veniti sa sprijine gardul liceului in asteptarea mea. Nu stiu de ce, dar intelectualii nu ma atrageau asa tare :)) Poate fiindca aveau toti cosuri si matreata?

ce vremuri… 1990 merita un post separat. A fost unul dintre cei mai ciudati si mai cool ani :))

Lasă un răspuns

