despre largirea orizonturilor


Antrenata de discutia dintre Ostap si Andrew, mi-am adus aminte cum am largit eu orizonturile unui prieten, fara sa vreau.

Adica nah.. aveam un amic. Model masculin. Frumos rau de tot. Eram prieteni buni, vorbeam de toate, ieseam impreuna  la dans, la plimbare, la cumparaturi, la bazin..
Pe strada ne invidia toata lumea, chiar faceam un cuplu foarte frumos.
Tot vorbind despre parfumuri si camasi si pantaloni si mai stiu eu ce, i-am zis: bah, tu esti gay si nu stii.
El nu si nu, ca nu-i asa, ca lui ii plac femeile.
In momentul ala nu avea nicio prietena, desi (repet) este un barbat extrem de frumos si alergau modelele dupa el cu limba scoasa.
A fost foarte tare una dintre blonde, care vazandu-ne tot timpul impreuna, incepuse cu d-alea: ce are ea si n-am eu?

In fine, eu tot faceam misto de el, cum ca-i gay si ca nu stie, si ca sa nu subestimeze fututul in cur si felatia pana nu le incearca. Da, stiu..  nu-s normala.

Eh, si dispare prietenul meu vreo 2 luni. Era cu sarbatorile de iarna, stiam ca vrea sa mearga acasa, ca vrea sa mearga si intr-o excursie afara..
Prin februarie apare. Si-mi zice: stii.. aveai dreptate.
eu: evident ca aveam dreptate, eu intotdeauna am dreptate. in legatura cu ce zici ca aveam dreptate?
El: m-am indragostit.
Eu: pai vezi mah, ti-am zis eu, tu esti baiat destept, nu umbli cu toate fufele, tu tre’ sa iubesti pe cineva, n-ai nevoie de asigurari din pdv sexual. Nu esti un penis umblator.
Il trag de brat (el 1.98, eu 1.64), il pup prieteneste pe obraz, si-i zic: cine e gagica?
El: pai… nu e o gagica. Am cunoscut un tip si m-am indragostit de el.

Si mi-a povestit tot. In detalii pe care zau ca nu tineam mortis sa le aud.

Din clipa aia am fost prieteni si mai buni ca inainte. Era mai nasol cand ieseam cu el pe strada si nu puteam sa ma uit si eu dupa un barbat, ca imediat se uita si el.
:)))
Nu mai suntem prieteni, am pierdut legatura pentru ca asa e viata. Insa inca ma gandesc cu nostalgie la vremurile in care aveam partener de shopping, clubbing si bazin.

13 responses to “despre largirea orizonturilor

  1. daca nici astia n-au orizonturile mai largite de 2-3 ori decat un barbat normal, io ma fac soprana.

    http://izandrew.wordpress.com/2010/02/06/trussardi-1911-men-springsummer-2010/

    scuze de spam sau cun naiba ii zice.

    • :)) sincera sa fiu eu n-as iesi pe strada cu unul imbracat asa :))))))
      mie-mi place mai mult stilul james dean.. tricou, blugi, pantofi sport..camasi lejere
      dar deh. io-s baba si nici nu-s pitzipoanca ( in general :))))

  2. Un barbat se poate imbraca in doar 2 feluri:
    1. Pantofi casual, jeans, tricou sau camasa, jacheta. Fara bijuterii (propun ca inclusiv verighetele sa fie complet eliminate ca oricum n-au sens).
    2. Pantofi eleganti, sosete negre, costum, camasa.

    Altceva e gay.

    • n-auzi mah ca suntem noi depasite?
      asa credeam si eu ca tre sa arate un mascul ca sa-mi placa. dar cica nu, ca si barbatii normali pot purta chestii chic si colorate si.. gay :))

  3. daca porti un tricou verde esti gay? 😆

    • verde inchis nu, verde deschis da :))

    • sa stii ca eu cu pe masculul meu m-am chinuit cel putin 3-4 ani pana am reusit sa-l conving sa poarte tricouri rosii. Sau bleu si nu bleumarin.
      iar cand i-am cumparat un pulover intr-o culoare mai ciudata.. un fel de latte macchiato, am zis ca face bube si stop cardiac daca-l pun sa se imbrace cu el :)))
      dar mai departe de atat n-am reusit sa ajung.
      ah, a mai primit si un tricou verde de la cineva la un moment dat, dar l-a purtat numai prin casa. si era verde inchis, foarte inchis :))
      desi m-a tot auzit vorbind despre diverse culori, nuante, texturi etc.. e tot pe dinafara subiectului.
      la el nici macar nu exista alea doua nuante de rosu :)) ci doar una. rosu.

      si stii ceva? chiar imi place asa. e mai funny. imi place sa ma contrazic cu el in mijlocul magazinului :)) si-mi place ca dupa ce se bosumfla pentru ca i-am cumparat ceva si el vroia altceva, dupa doua-trei zile ma anunta ranjit ca ii place ce i-am cumparat.

  4. Chiar ma minunez.
    Magazinele din „mol” sunt pline de haine de barbati mov (movul este purtat in diserare de barbati in perioada asta ,chiar zicea cineva ca intr-o sala de curs 8 baieti din 11 aveau ceva mov) ,verde deschis ,turcoaz.
    Oricum ,nu-si ia o persoana de 30-40 de ani ,ci generatia noua.
    De exemplu nu l-as vedea pe tata intr-un pulover verde crud. 😆

    • :)) exact ce-ti spuneam.
      Pentru cei din generatia mea, mov, turcoaz si verde crud sunt gay :)))
      Noi suntem fostii roacheri. Aia cu plete, cu bratari de piele, cu tricouri negre si bocanci. N-ai sa vezi niciodata un fost roacher in tricou mulat turcoaz. Sau in pulover verde crud :))
      Nici macar depecherii, fostii inamici declarati ai roacherilor, nu vor umbla vreodata imbracati asa colorat. Poate doar broserii, dar aia erau oricum gay si pe vremea aia. :))
      Sounds like chinese to you?
      :))
      Intre timp roacherii si depecherii au facut pace, cel putin eu n-am vazut persoane de peste 30 de ani care sa se mai bata pe motiv de muzica. Insa gusturile au ramas aceleasi. Eu n-am purtat roz de buna-voie si nesilita de nimeni decat dupa ce am implinit 32 de ani (exceptie facand tricoul roz cu dinozaur verde, care a fost cumparat special pentru ca-mi placea cum i se zbatea mamei o vena pe frunte cand il vedea :)))))

  5. Generatia noua de baieti – de pilda Edward in twilight se imbraca cum trebuie 😀
    Cat despre magazinele din mol.. moda de tramvaiu 41.
    Barbat in turcoaz?? Poate cineva dezorietat sexual.
    Si inca ceva, Iz Andrew. Convinge-i, fa totul sa-i convingi pe baieti sa nu mai poarte slim fit. Niciodata. Ma face sa vreau as port strap-on.

  6. Si-a mea, ca si tine are (avea) prieteni ghei. Io am dat cu unu’n Dunare la Budapesta acu fo’ opspe ani, si de atunci nu ma apropiu la mai putin de 10 m de ei, ca totusi evit violenta, de la o vreme…

Lasă un răspuns

