din putele gandirii masculine


Barbata-meu, acum vreo 9 ani jumate vazandu-ma pentru prima data in rochie dupa ce pana atunci ma vazuse doar in pataloni kaki d-aia largi cu buzunare mari, si tricouri oarecum lalai:” wow. arati ca o femeie!”
no shit, si pana acum a ce aratam mah?
„nu stiu, dar acuma vad ca ai si tu… forme.”

sa nu-l iubesti? :)))))))))))))))

Tot masculu’ asta toamna, facand bagaje in Ro, ca sa le aduca in Germania:
eu: iubi, adu-mi si mie pantofii aia galbeni.
el: care pantofi galbeni?
eu: am o singura pereche de pantofi galbeni. au o fundita in fata, peep-toe si bareta la spate
el: iiiihhhh…hhhhmmmmm….ce e ala pipto?
eu: adica sunt decupati in fata.
el: pai si de ce nu zici decupati in fata, si zici pipto?
eu: iubi, lasa fundita si peep-toe, uita-te doar dupa culoare. sunt GALBENI.
el: vad unii galben inchis.
io: daca sunt galbeni, aia sunt.
el: daa…

ghici ce culoare aveau pantofii aia galben inchis pe care mi i-a adus el? Maro. Sunt pantofii maro, aia fara fundita si fara „pipto”.

………………..

eu, acum cativa ani, pe vremea cand ma mai enervam pentru ca masculul nu-i decat un mascul batut in cap:

iubi, daca ma mai superi, te taxez in pantofi.
El: cum adica?
eu: adica de exemplu acum. m-ai suparat, dar nu foarte tare, dar destul de tare incat sa meriti sa fii pedepsit. deci o pereche de pantofi nu foarte scumpi, sau 1 pantof dintr-o pereche scumpa.
el: hahahahaaaa, pai si ce faci cu un singur pantof?
eu: iubi, nu stiu de ce, dar sunt sigura ca urmeaza sa vina si perechea lui.
la cateva luni dupa discutie, timp in care eu faceam calcule: deci 3 perechi mai ieftine, 2 foarte scumpe + 1 pantof groaznic de scump.. apar acasa cu toata bancheta din spate plina de cutii de pantofi.
bine, erau reduceri asa ca trei sferturi de bancheta era plina cu d-aia incredibil de ieftini.
imi pare rau ca nu mai am filmul. pentru ca m-am dus la el la job, l-am sunat sa iasa la o tigara, si i-am aratat bancheta. timp in care l-am filmat :))))))) priceless

bine, asta nu inseamna ca n-a mai facut/spus/gandit tampenii, ci doar ca si-a dat seama ca eu chiar vorbesc serios cand afirm ceva :)))))

o sa ma mai gandesc si poate-mi mai aduc aminte

2 responses to “din putele gandirii masculine

  1. cum sa nu stii culorile? 😆

    • ei, acum intelegi frustrarile unei femei de 30 de ani? :)))
      sa nu mai vorbesc de parfumuri. ca masculul meu nu-i in stare sa asocieze un parfum cu o persoana. nici macar cu persoana lui :)) asa ca ii aleg eu parfumurile, si de fiecare data e foarte multumit.
      e mai naspa cand se spala cu sapunurile mele hand-made, pe motiv ca miros mai bine ca alea de duzina.

Lasă un răspuns

