tehnologie.


am promis ca voi scrie un post despre cat de ratarda sunt eu din pdv tehnologic.
deci sunt retarda din pdv tehnologic. cine ma cunoaste, stie ca nu exagerez.

am blogul asta de vreun an, si abia acum cateva zile am reusit sa descopar cum pun un link in post. e adevarat, am descoperit de una singura. deci meritele imi apartin in totalitate.

stiu sa conduc masina, si stiu cand nu suna bine ceva la motor. atat. nu stiu nici macar unde-s sigurantele. si-mi trebuie cel putin o luna sa ma obisnuiesc cu butoanele de pe bord, daca schimb masina.

mi-a luat aproape o jumatate de ora sa descopar unde pula mea e frana de mana la un vw nou. era un buton pierdut pe undeva pe bord, printre enspe mii de alte butoane.

barbatii rulez. ei s-au nascut cu surubelnita in mana. ei iau tractorul la pila, pana iese racheta, pentru ca nu-s in stare sa citeasca instructiunile de folosire.

7 responses to “tehnologie.

  1. „barbatii rulez. ei s-au nascut cu surubelnita in mana. ei iau tractorul la pila, pana iese racheta, pentru ca nu-s in stare sa citeasca instructiunile de folosire.”

    asta ii ceva metafora cu conotatii sexuale? daca da,
    cine-i tractorul?

  2. nu, n-are nimica de-a face cu sexul :))
    sunt io rea si rad de masculi fiindca-s incapabili sa citeasca niste instructiuni cap-coada.

  3. pai normal ca nici un barbat nu citeste instructiunile la detergentul pentru masina de spalat sau chiar la masina de spalat.
    ia da tu instructiunile pentru un sistem audio de ultima generatie sa vezi acolo emotii si trairi.

  4. Nuuuu, te inseli. Sistemul audio de ultima generatie, vine frumos in cutia lui. Masculul deschide cutia, si clipeste fericit si surazator. Un pazaaaal. Nu, nu are nevoie de instructiuni. Va bransa cablurile acolo unde i se pare lui ca tre’ sa intre, si va proba totul apasand pe butoane in diverse secvente.
    De cele mai multe ori reuseste si fara manual, trebuie sa recunosc.

  5. Si oricum functiile sunt asemanatoare la majoritatea.

    Toate telefoanele mele au fost folosite fara instructiuni (chiar daca le aveam)… 😆

  6. binenteles ca reuseste fara manual.
    io ma refeream la faptul ca instructiunile trebuie citite in cazul in care doresti sa auzi dupa doua led zeppelinuri si un lenny kravitz vocea lui ozzy care iti zice sa mergi la dus pe sistem gps.
    treaba cu ” pentru o functionare optima, aparatul trebuie conectat la priza” ii scrisa clar pentru femei.
    andrew, ai legatura.

    • corect. eu deja imi pun cenusa in cap, si recunosc ca-s femeie, incapabila sa manuiesc mai mult de 1 buton odata, nu ma pricep la matematica nici sa ma bati, ce sa mai discutam dom’le.. femeile sunt sexul slab.
      :))))))
      tin minte ca odata am ramas cu masina in intersectie in Iancului si am scapat de injuraturi scotand capul pe geam si zambind dulce :)))

Lasă un răspuns

