Dumbass brunette


Azi-noapte am vazut stirea stirilor: un miner si un taximetrist au IQ-ul mare. Ha! M-am bucurat eu.
Mai scria acolo (as pune linku’ dar zau ca nu mai stiu unde am gasit stirea asta), ca cine are aichiuu peste 130 e fuckin’ smart.
Ha! Am ras eu dispretuitor spre monitor.
De ce radeam? Pentru ca mi-am facut la un moment dat nush’ ce test de masurat aichiuu, si desi l-am facut intr-o zi in care ma durea capul ingrozitor, si-am si sarit  cateva intrebari legate de matematica, mi-a iesit un scor de 133.
Ok, m-am bucurat si atat. Da’ ma trezesc cu mail, in care ma felicitau astia si-mi spuneau ca-s asa desteapta, ca sigur tre’ sa ma inscriu in Mensa. No shit! De precizat ca testul era american, si ca dupa testul ala, Sharon Stone are un iq de 140 si e fuckin’ jinias.
Deci in realitate probabil ca am o inteligenta average, dar daca m-as duce in State.. moaaaaamaaaa, i-as sparge pe aia cu inteligenta mea :))))
Gugalesc eu sa vad ce-i cu Mensa asta, vad ca oamenii discuta la greu, si zic: hai sa intru si eu pe un grup de discutii, sa vad despre ce vorbesc oamenii destepti.
Va zic eu despre ce vorbeau: despre fizica si matematica. Trebuie sa mai precizez ca nu intelegeam nimic?
Primeam in fiecare zi/saptamana/whatever, probleme pe mail. Pe care trebuia sa incerc sa le rezolv si sa trimit inapoi raspunsul. Era mai rau ca la scoala, jur!
Singurele probleme pe care reuseam sa le rezolv erau alea de logica, dar erau foarte rare, deci in majoritatea cazurilor ma simteam cel putin retarda.
La un moment dat m-am saturat de problemele lor, si de discutiile pe care le urmaream de la distanta si fara sa inteleg nimic. Asa ca m-am sustras din toate listele si activitatile.
Nu, chiar nu fac misto :))

Am scobit prin mail, dar asta e sigura chestie pe care am gasit-o. Si anume o confirmare de unsubscribe :)))))

Marturisesc aici si acum, ca nu-s decat o fraiera, ca nu ma duce capul, si ca daca viata mea ar depinde de o problema de calcul matematic, as crapa cu siguranta.

Paua’ to the dumbass!

http://www.addictinggames.com/dumbasstest.html

Lasă un răspuns

