apocalipsa dupa blo


Pentru a enspea mia oara in existenta mea, mi-am dat seama ca-s aproximativ singura.
M-am enervat, evident. Mai ales ca daca ai familie te astepti ca familionul sa fie sursa ta de putere, sprijinul tau sufletesc.
Pula.
Trecand peste faptul ca am citit biografii ale unor ucigasi in serie mult mai fericite decat biografia mea, cred ca in general sunt o persoana adaptata. Adaptabila. Nu-s eu aia cu complexele, ci cei din jurul meu. Se pare ca am un adevarat talent sa scot ce e mai rau in cei din preajma. Sau ce e mai bun, dar asta se intampla foarte rar.

Sunt ca un fel de paratraznet pentru toate complexele si frustrarile lor. Si cum dau cu ochii de mine, iata vinovata pentru care viata lor sux.
Vorbesc acum la modul general, nu doar despre familia mea. Pentru ca mi s-a intamplat in toate cooperativele in care am lucrat. Invariabil exista cineva sau mai multi, care se invineteau doar la vederea mea. Nici nu trebuia sa deschid gura.

Mi-a zis maica-mea de mai multe ori, ca eu nici nu tre’ sa deschid gura, ca imediat se vede pe fata mea daca ala cu care stau de vorba ma calca pe nervi sau nu.
Si ca aia cu care vorbesc, vad. Si se enerveaza. Ca eu chiar daca zambesc si se vede ca numar in gand din 2 in 2 ca sa nu scap vreo injuratura,  tot nu reusesc sa sterg expresia aia de ” du-te te rog io frumos si te spanzura, si lasa-ma sa traiesc  linistita”.
Deh.. mama. Ca orice mama iubitoare. Indiferent cine ce face, de vina sunt eu.

Desi nu mai folosesc spray de cel putin 18 de  ani, probabil ca si gaura din stratul de ozon tot vina mea este.
Daca cumva chiar s-o fini lumea in 2012, si mama o sa supravietuiasca, sa va uitati la tv dupa aia. Daca supravietuiti, evident :))
E baba aia care zice: deh, io stiam ca fiica-mea e un pericol public, dar nu ma asteptam sa o ia razna chiar asa.. Ce-ai avut mama cu axa pamantului? Chiar trebuia sa o repari tu?
Daaa, ca eu o stiu de mica, asa e ea. Perfectionista. E foarte inflexibila, nu suporta carentele de caracter sau slabiciunea. E prea asa.. stricta. Sigur ea e de vina pentru Apocalipsa.  Ca si cu gaura din stratul de ozon, i-am zis eu ca stiu sigur ca din cauza ei s-a facut. Ca sa nu mai vorbesc de razboiul din Golf. Da, era mica, dar eu stiu de ce-i capabila fi-mea cand nu-i convine ceva. Odata vezi pe fata ei ca nu-i convine, si pe urma incep sa se intample lucruri..

Stiam ca parintii exista doar ca sa ai despre ce vorbi cu psihologul 30 de ani mai tarziu, dar plm.

Ar fi misto sa am libertatea sa-mi aleg soacra

-iubi, ce zici.. s-ar potrivi doamna asta? Ti-ar placea sa fie ma-ta?
sau  mama
-ce zici iubi, se asorteaza doamna asta cu tinuta mea? O luam? Ti-ar placea ca soacra?
-Nu, iubi, n-o luam pe blonda aia cu tate mari, ti-am mai zis! Deci asta, sau daca ma enervezi o iau pe aia obeza si care pute. Si-o iau sa stea cu noi, ca doar e mama, da?  Bravo iubi, stiam eu ca iti place doamna asta draguta!

Eh. Vise.

3 responses to “apocalipsa dupa blo

  1. pula ta!
    iar ai draci

    • rau de tot.
      incep sa-i inteleg pe aia de baga cate un masacru in familie. nu spun ca-i aprob, dar incep sa ii inteleg :))

  2. M-am intrebat si eu de multe ori, mi-am imaginat de fapt ca e un cataclism si sunt in curte la ai mei si casa e daramata si au murit multi oameni si sunt fata in fata cu taica-miu si n-o a stea nimeni sa se uite cum a murit exact eh wishful thinking…

Lasă un răspuns

