dwayne johnson


„The Rock”. E adevarat ca nu-i blond, insa pur si simplu este un exemplar superb.
Mmmmmm… am vazut in dimineata asta Tooth Fairy cu Dwayne Johnson, si desi e un film mai mult decat usurel ( ca sa nu spun ca e o tampenie), actiunea zau daca m-a interesat vreun pic. Dwayne Johnson la bustul gol sau in colanti (chiar daca-s bleu), merita sa sacrific cativa neuroni.

Sa mai spun ca seamana foarte bine cu unul dintre „fostii” mei? :)) Nope, nu dau adresa si numarul lui de telefon nimanui :))

8 responses to “dwayne johnson

  1. ii ghei sau are pula mica.

  2. nu-i ghei. si presupun ca n-are nici pula mica :))
    dar oricum nu conteaza. nu e ca si cum as avea vreodata vreo sansa sa-l fut.
    e doar daydreaming…

  3. probabil.da ma inerveaza ca fetele faine viseaza la de-astia care arata bine. pula mea, si io pot face 10 flotari fara subtitrare.pun pariu ca daca am juca noi trei scrabble, io as fi mai simpatic decat el.
    jessica biel, na!

  4. :))
    pai day-dreamingu’ e una, si personajul pe care-l bagi in pat cu tine, e alta.
    cred ca am mai zis ca-s ingrozitor de superficiala si ca-mi place sa ma uit dupa barbati frumosi :)))
    acuma depinde, de fapt. ca l-am vazut odata pe un tip absolut urat, dar care emana o sexualitate de era sa sar pe el. nu-l cunosteam, l-am vazut intr-un magazin :)))) si nu, n-am sarit pe el.
    sunt decenta mah. in public nu ma manifest :))))
    si jessica biel e mai mult decat misto. e gorgeoasa 🙂
    daca ziceai mamela anderson, nu pricepeam, da’ jessica pricep :))

  5. O are mica. Nici un barbat cu pl relativ ok, un 16cm acolo – nu simte nevoia sa-si umfle muschii in halul asta. Adica -n-are nevoie de atata confirmare!

    Oricum, he sux. 😀
    poti sa-l pastrezi.

    Eu il ia pe asta:

  6. Care fata e urat??

    Are in puii mei o figura inteligenta. Asta postat de tine era fatza de retard.

Lasă un răspuns

