gorgeosii lu’ J


Ok, trebuie sa spun ca masculii postati in cadrul acestui articol, NU se afla printre preferatii mei. Sun preferatii lui J.
Care thk God ca are gusturi diferite de mine in materie de barbati, ca altfel prietenia noastra ar fi fost foarte scurta si foarte palpitanta :))

Deci, in ordinea in care mi-au fost prezentati pe messenger:

Facundo Arana (care seamana foarte bine cu fostul meu sot, atat de bine ca-mi da fiori)

James McAvoy

Matthew McFayden

Si preferatul ei: Gary Oldman

„si ultimul, la care trebuie sa scrii ca efectiv imi sar balele din gura cand il vad”

19 responses to “gorgeosii lu’ J

  1. Asa… frumos. Ce de barbati misto pe lume!

    • bah, deci eu mai bine ma abtin.
      pentru mine-s urati. urati cu spume.
      cu exceptia primului, ca deh.. sunt subiectiva acolo. nu pot spune ca-i urat.
      dar restul..God!
      nici macar nu-s sexosi. ok, inteleg ca un barbat nu-i o frumusete, dar sa aiba ceva.. o chestie care sa produca scantei…

  2. Las-o asa! Respecta putin momentul asta in care numar cati barbati misto sunt pe lume si eu nu i-am avut!

    Fostu tau sot mai traieste? 😀

  3. Cred ca mai traieste.
    :))

  4. ultimuț ii gary oldman sau vorbesc io de-ampulea?

  5. aaa, da si penultimu, ala cu gauri pe fata ii umpic mai sexi decat sfincteru meu cand zambeste.
    servus j!

    • Nici nu ma asteptam sa-ti placa mey. Cum ar fi?
      Ce-ai baut fara mine?

    • :))))))))
      nu stii tu, ostape.. are fata de telectual 🙂 dar ce vrei, nu te poti caca in gustul omului. io ma bucur ca nu ni se bucura ochii la acelasi tip de masculi, ca pana acuma ne paruiam. daca J era sa ma jupoaie pentru o pereche de sandale, d-apai daca lipeam retina de vreun mascul de-al ei? :))))))

  6. m-am imbetat, noa.
    fetelor, striptease!

    • cum te-ai imbatat domnule la prima ora dimineata? 🙂 care striptease, ca aici la mine e un frig cacator. mi-am mai pus un pulover pe mine numai cand am vazut cuvantul stripiz :))

  7. pe Mr Bean trebuia sa-l pui 😆

  8. pula mea, ca nu stiu la ce ora am scris. am baut cu doua veverite semidivortate care ziceau ca dumnezeu exista in noi. creca si axl rose exista in noi, fara bandana.

  9. da, ma. isi cautau motive sa nu mearga acasa la soti. si io le dadeam motive sa nu mearga.
    nu, n-am fost inauntru desi mi-am dorit.

    • :)) cum domnule, n-ai sarit pe ele??? incet si trist … ca sa se potriveasca cu starea de spirit.
      ca fosta semi-divortata si apoi divortata, pot sa spun ca-i trist. al naibii de trist.
      eu zic totusi sa nu sari pe ele ca astea semi-divortate se indragostesc repede. si pe urma nu mai scapi de ele.

  10. noa, ce sa spun? daca nu mi-o iesit ma pot considera fidel.:D
    m-am ales macar cu doua id-uri de mess in plus si doua numere de telefon pline de poezie.
    hai totusi sa ramanem ontopic:
    @andrew, tie care iti place din astia de mai sus?

  11. :))))) vezi ca am postat ceva special pt andrew

Lasă un răspuns

