optiuni


Incerc sa ma calmez. Adica-s de fapt calma pe dinafara, n-am reactii adverse daca nu pun la socoteala faptul ca am mancat juma’ de punga d-aia mare de cereale. Orez d-ala expandat cu miere pe deasupra. O tampenie, dar mi-a fost lene sa scobesc prin frigider. Asa ca acuma incerc sa ma abtin sa nu beau prea multa apa. Ca daca beau, iar arat ca un copil african.
Oricum ziua de ieri a fost intr-un mare fel, si nu mai vreau sa ma gandesc la asta.

Nu mai am chef de nimic. Uneori imi ajunge si mie.
N-am suportat niciodata clownii, si vad ca totusi ma transform intr-unul. Toate tragediile vietii mele, se transforma in „faze pe blog” si ” fataaah, hai sa-ti povestesc cum era sa crap de nervi astazi” cand vorbesc cu J pe messenger.

Adevarul este ca exceptie facand chestiile foarte naspa, in general eu cam fac misto de orice, oricand. Mai ales de mine, dar am citit eu undeva ca auto-ironia este apanajul alora destepti. Ca prostii se iau intotdeauna in serios. Deci e de bine.
Si-acuma ce sa fac? Sa ma asez in cur si sa plang? Ok, fac si asta, dar destul de rar. In rest prefer sa rad de cate ori  pot, de orice pot.

E cam trist ca singura persoana care tine la mine pentru ca tine si nu pentru ca vrea ceva, e o femeie. Iar eu sunt straight as an arrow.. Just my luck..
:))))

Baaah, da’ proasta sunt! Pe bune!

Deci o femeie nu-si lasa ciorapii murdari prin casa; nu te fute la icre cu intrebari tampite gen:  am si eu tricou curat? in timp ce sta in fata sifonierului; daca ii e foame mananca si singura, ca nu-i e prea lene sa puna masa; se uita la filme care ne plac noua, fetelor, deci as putea trai tot restul vietii fara sa mai trebuiasca sa vad filme cu Jackie Chan si Steven Segal, femeile sunt  atente, tandre, empatice, si fac masaj.
De ce nu m-oi fi reprofilat eu pana acum, nu-mi dau seama..Pe bune.
Singurul minus la o femeie ar fi penisul.

Blo iz thinking……..thinking….thinking….

Nope. Uite la ce dau cu piciorul de dragul… dar ce spun eu..

Mdap. Sunt absolut sigura. Asta e. Sunt straight.

Shit. fuck.

Lasă un răspuns

