pozele promise


in primul rand aveam o datorie – papucii de casa, aia de catifea, cu fundita :))

Astazi a fost cald, si cand am iesit eu din casa, chiar era si un pic de soare. Batea vantul cam tare, dar macar nu era un vant foarte rece.

Aparatul meu foto nu-i decat un plici pentru amatori ca mine. Nu stie prea multe, asa ca nu pot face poze senzationale cu el. Dar  ceva-ceva tot iese 🙂

2 responses to “pozele promise

  1. Misto cer. Ai avut lumina buna – asa a fost si aici azi dar nu m-am trezit decat afara ca e lumina de pozat.

    • bai, deci ma oftic ingrozitor pentru ca am pierdut niste imagini absolut bestiale.
      de obicei n-am camera la mine, iar cand o am.. n-are baterie :)) just my luck

Lasă un răspuns

