time of my life


merge netul ca un cur, ma chinui de vreo zece minute sa deschid wordpressu.
Nu, n-am uitat ce vroiam sa postez, desi de obicei asa se intampla cand ma deturneaza ceva :))

Mi-am adus aminte de asta:

ignorati cele cateva secunde de reclama de la inceput.
Am dansat pe muzica asta, am visat, am iubit pe muzica asta.

4 responses to “time of my life

  1. Io zic ca ai omis ceva: ai si plins la filmul asta. Gagicile din trupa noastra se smiorcaiau toate ca niste babe cind vedeau (saptaminal!) filmul asta.

  2. Si fiindca Patrick saracu’ s-a dus, asculta ceva de oase negre:

  3. OMG :)) am avut dreptate, sunt roacherita doar pe dinauntru, pe sub hainele colorate si pe sub gustul pentru jazz de dimineata pana seara :))
    Dar imi aduc aminte. N-as mai putea asculta asa ceva non-stop, dar din cand in cand suna tare bine 🙂
    multumesc

  4. dirty dancing, pretty woman si top gun, frumoasele filme de cacat din adolescenta la care trebuia sa ma uit din cauza detinerii unei surori mai mari.
    unde sunteti, mickael dudikof, chuck norris si van damme?

Lasă un răspuns

