serial- curata creierul in proportie de 99,9%


E oficial! Neuronii mei sunt distrusi in proportie de 99,9%. De ce cred ca a mai scapat un 0,1 %? Pentru ca inca mai stiu sa folosesc tastatura, de-aia.
De ce neuronii mei sunt distrusi?
Pentru ca ( I shit you not) tocmai m-am trezit smiorcaind la episodul asta din gossip girl. Scena in care un el foarte machiavelic impreuna cu o ea (un fel de Lady ca in cei 3 muschetari, ca titlul de Lucretie nu i se prea potriveste), nu-si pot spune ca se iubesc, fiindca stiu ca atunci s-ar termina totul. Nu-s facuti sa se plimbe tinandu-se de mana, ci sa joace.

That reminds me of something.

3 responses to “serial- curata creierul in proportie de 99,9%

  1. Vezi de ce imi placea de Chuck? 😀
    Dar zi-mi de ce anume iti aduce aminte?

  2. mie-mi spui?

Lasă un răspuns

