confesiuni


De anul trecut de cand am inceput blogul asta, tot incerc sa ma regasesc pe mine ca persoana.

De ce? Pentru ca in ultimii patru ani n-am mai gandit pentru mine, n-am mai respirat pentru mine, n-am mai existat eu ca Blo.
Daca n-as fi inceput sa scriu aici despre rahaturi cotidiene, cred ca acum eram la balamuc.
Cred ca toate mamele trec prin asta. Da, blo e mama :)))))
Si da, blo isi iubeste progenitura mai mult decat pe ea insasi.
Iar vorbesc la persoana a treia. Am zis ca-s usor sarita, sau n-am zis? Am zis!

Deci da, am un copil fantastic, este cel mai frumos, cel mai destept si cel mai grozav copil de pe planeta. Problema este ca m-am aruncat atat de complet in treaba asta cu parenthudu’ ca n-a mai ramas nici macar un coltisor pentru mine. Totul era doar pentru plod sau daca nu pentru plod, pentru mascul.
So.. am zis ca e timpul sa ma dezgrop. Ceea ce si fac de vreun an incoace.
Scriu aici de vreun an, si vad ca pana acum am fost capabila sa vorbesc si despre altceva, nu numai despre copil. Toate conversatiile mele erau condamnate, indiferent ca incepeam sa vorbesc despre Dostoievski sau despre Keith Jarret , tot la pampersi si gugugu gagaga ajungeam.
Nu vreau sa povestesc aici despre copil, desi este parte din mine, cea mai importanta parte, insa mai exist si eu, si incerc sa nu ma pierd.

Ma simteam prost, ma simteam o impostoare pentru ca nu scriam despre copil, ma simteam vinovata pentru ca de cateva ori pe zi, ma gandesc doar la mine. De obicei cand plodul e la gradinita, sau dupa ce adoarme, insa e timpul MEU. Al meu si atat. Pot saliva dupa barbati, dupa pantofi, pot plange la filme de duzina, pot sa am chef sa ma fut si sa ma fut, pot sa injur, pot sa fac orice face o persoana normala, fara eticheta de mama lipita pe frunte.

Blogul asta este doar pentru mine ca femeie, nu si pentru mine ca mama. Pentru mine ca mama sunt o gramada de alte locuri in care scriu. Aici sunt doar povestile mele, in care e vorba de Blo. Blo si atat.

Sunt usor incoerenta :)))) dar simteam nevoia sa povestesc asta, ca sa nu fie ca si cum as pretinde ca sunt altcineva.

6 responses to “confesiuni

  1. ostap benderer

    intotdeauna mi-au placut milf…aaa mamele bine ingrijite si cu mintea deschisa.

    • :)))))))))))
      nu-s un fel de stifler’s mom :)))))))))))))))))
      Dar sa fii mama si sa ai peste 30 de ani, nu inseamna ca esti moarta si ingropata :))))
      nu ma laud pentru cum arat, fiindca nu-i meritul meu, e meritul naturii. eu doar am grija sa nu ma fac cat china, indopandu-ma cu ciocolata 🙂

  2. Cred ca e normal sa fie asa. Fiecare are nevoie de coltisorul ala numai al lui unde sa isi descarce nervii. Unii barbati merg la meci ca sa urle, altii injura in trafic, altii baga cite o betie simbata.
    O femeie, in schimb, sta la birfe cu prietenele sau face shopping. Tu singura acolo doar cu sotul chiar ca n-aveai alta alternativa. Ti-ai gasit „copacul preferat” pe aleea din spate, sub care te duci sa te pisi cind iesi la joaca. Adica un loc unde sa te simti bine.
    A, si destul cu datul cu periuta, si eu gasesc ca esti putin sarita. Da’ cine nu e, in zilele astea? Ia sa-l vad io pe ala care se da 100% normal!

    • :))
      cred ca daca toata lumea si-ar analiza cu atentie comportamentul, ar observa ca ai dreptate. :)) cu totii suntem sariti din diverse puncte de vedere.
      si crede-ma ca e foarte greu sa ai un copil si sa incerci sa vorbesti cu cineva despre orice altceva, fiindca inevitabil vine intrebarea: si plodu’ ce face?
      Si atunci toate mamele intra in vrie. Chit ca tocmai au castigat premiul Pulitzer, sau Oscarul sau whateva’.. in urmatoarea jumatate de ora, vor povesti ranjind fericite, ce a mai facut plodul. Si vor observa mult prea tarziu, ca interlocutorul este complet neinteresat de povestea ei, si ca intrebarea a fost doar de complezenta.

  3. am sters prietene din lista de ym din cauza avatarelor cu mucosi.

Lasă un răspuns

