Help? Hilfe? Aiuto? Au secours?


Poate-si face cineva pomana cu  mine si-mi spune de ce pozele in loc sa apara normal cum apar pozele cand le proptesc pe blog, de data asta au ales sa nu apara?????

Nu se vad decat daca dai click pe ele.

Heeeeelp!

10 responses to “Help? Hilfe? Aiuto? Au secours?

  1. Blesteme! Vezi ce patesti daca te visezi cu cine nu trebuie???!!

  2. La multi ani, Blo, J si eventual Andrew! 😀

  3. ostap benderer

    am uitat sa va las cadou:

  4. Ai instalat vreun plugin intre timp? Unele se vad, unele nu. Sfantul stie de ce. Oricum o idee ar fi sa scoti chestia aia cu „snap”. Este sinistru de enervanta, ca nu poti da pe un link fara sa iti apara „screenshotul”.

    In general regula de aur ii „less is more”. Adicatele cat mai putine pluginuri, sa nu aiba ce sa se duca in soare. Ca de multe ori se strica unul si le rascheteaza si pe alea bune 😀

    • ar fi grozav sa-mi dau seama si de unde se scoate snapu’ ala de care spui 🙂
      ma bag in butoane.
      nu-i un mister, eu am alte calitati. cu totul si cu totul altele decat alea care mi-ar permite sa stiu ce sa fac cu butoanele de wordpress :))))
      pluginuri n-am instalat intre timp, oricum n-as sti ce-s alea si cum se instaleaza. stiu sigur ca n-am instalat nimic.

    • mda. e clar, nu gasesc butonul responsabil. cred ca stiu despre ce vorbeai tu, dar nu stiu pe unde e prin ustensile. vreun hint, ceva?
      🙂

  5. Daca doresti, trimite un mail cu loginul pentru situl tau, sa arunc un ochi. Dupa aia poti schimba linistita parola, sa nu iti fie teama ca fac prostii 😀

    Foarte mult n-am prestat pe wordpress.com, dar fac dizain de teme pentru bloage ce ruleaza pe scriptul asta, deci probabil ca is niste sanse de a gasi niscaiva solutii. Fac eventual si niste teste sa vad de ce soarele lor de imagini nu apar astea toate 😉

Lasă un răspuns

