private resort


Abia astept sa revad filmul din seara asta de pe Procinema 🙂 – Private resort.
Probabil ca n-am sa mai rad asa cum am ras acum 20 de ani, insa ma bucur sa-l revad. Imi aduc aminte cum stateam cu sora-mea si cu prietenii nostri si vedeam toate tampeniile de filme pe video.

Cand ne uitam la filme de groaza, mama se ducea in bucatarie sa se ascunda. Si ramanea socata cand ne vedea venind si facandu-ne in viteza cate un sandwich pe care-l mancam uitandu-ne la tot felul de monstri care explodau :))

Filmele de groaza erau cele mai tari comedii pentru noi, exceptie a facut unul cu un clown. Si asta fiindca m-am trezit in creierii noptii si l-am vazut in camera. :))) de-atunci nu mai suport clownii, circul, muzica de circ etc.
De curand am revazut „noaptea mortilor vii”. God, cat am putut sa rad! Deci filmele de groaza de categorie B, sunt cele mai tari!
Ma gandeam sa fac o lista cu filme de groaza de comedie, dar nu mai tin minte la ce ma uitam acum 18-20 de ani.

2 responses to “private resort

  1. http://www.imdb.com/title/tt0103873/ printre primele a lui peter jackson. super funny.
    filmele de groaza is cele mai tari. io le zic filme cu „oai fute-o-ai pe ma-ta”. am un prieten care cand ii o scena de te sperie brusc zice „oai fute-o-ai pe ma-ta”

  2. :))
    Stateam la un moment dat si ne uitam chiar la ala cu intoarcerea mortilor vii, eram vreo 10 in camera unui prieten, intuneric, video, lumea statea pe unde apuca.
    Eu stateam pe jos, cu spatele rezemat de pat. pe pat, unul dintre prietenii mei cei mai buni.
    La un moment dat, cand aia se muscau de creieri intr-o veselie, ma musca si tampitul de D. De cap.
    :))))

Lasă un răspuns

